Dragon Ball FighterZ pokazuje jak powinny wyglądać gry na bazie anime

Gry
904V
Dragon Ball FighterZ pokazuje jak powinny wyglądać gry na bazie anime
Paweł Musiolik | 16.07.2017, 10:59

Dragon Ball FighterZ zadebiutuje co prawda w 2018 roku, ale już teraz rozpala wyobraźnię fanów Dragon Balla tym jak dobrze wygląda. Arc System Works udało się sprawić, że dwuwymiarowa gra wygląda wręcz lepiej od klasycznych odcinków tego anime.

Dragon Ball FighterZ jako bijatyka dwuwymiarowa korzysta z tej samej sztuczki w grafice co Guilty Gears Xrd. Arc System Works korzystając z silnika Unreal Engine 4 udało się zasymulować dwuwymiar mimo, że obiekty (wojownicy) są tak na prawdę trójwymiarowymi obiektami. Dzięki temu, całość wygląda niesamowicie i jednocześnie oferuje wysoką jakość animacji każdego z bohaterów, co w bijatyce jest niezwykle ważne. Chociaż o sam jej system nie powinniśmy się martwić - Arc System Works to mistrzowie w swoich fachu, którzy do tej pory niestety marnowali się w swoich niszowych seriach, a dzięki umowie z Bandai Namco ich talent pozna szerokie grono ludzi.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dragon Ball FighterZ oficjalnie! Zwiastun, data premiery, beta

Gra zaoferuje nam walki 3 na 3 na arenach znanych z anime.Aktualnie nie mamy potwierdzonych zbyt wielu postaci, gdyż wiemy o następujących postaciach: Goku, Vegeta, Gohan, Cell, Frieza, Majin Buu, Future Trunks. Bandai Namco planuje przed premierą gry zamknięte testy, więc jest szansa, że będziecie mogli sami sprawdzić, bo tam się tworzy. Na razie jednak musimy zadowolić się nowym materiałem wideo - 50-minutowym zapisem z rozgrywki Dragon Ball FighterZ.

Dragon Ball FighterZ - 50 minut rozgrywki

Premierę gry zaplanowano na początek 2018 roku i jeśli nic złego się nie wydarzy, wtedy będziemy sami mogli ocenić , czy Dragon Ball FighterZ jest tak dobry na jakiego się zapowiada.

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper