Ubisoft zmieniło logo - powitajcie nową grafikę wydawcy

Ubisoft kojarzy każdy gracz. Francuski gigant jest jednym z największych wydawców na świecie i ostatnio powodzi mu się wyjątkowo dobrze. Dziś firma przedstawiła nowe logo, które zmieniono pierwszy raz od 2003 roku.
Ubisoft to wielki gigant branży i jeden z największy producentów oraz wydawców gier na świecie. Francuska firma została założona w 1986 roku i od tego czasu zmieniła dwa razy swój logotyp. Teraz pora znowu wprowadzić zmiany na tym polu.
Ghost Recon Wildlands ze zwiastunem DLC 'Fallen Ghosts'




Wszystko zaczęło się w 1986 roku. Logo firmy było inspirowane atmosferą lat 80. W tym czasie firma była jedynie lokalnym dystrybutorem gier. 9 lat później wydano pierwsza odsłonę serii Rayman. Firma zmieniła logo i stała producentem gier. Potem nastał czas ikonicznego "wiru", który do niedawna był bezsprzecznie kojarzony z wydawcą. Nowe logo jest jego ewolucją
Twórcy chcą w ten sposób zaznaczyć nową erę dla całej firmy. Ta chce się skupić na zwiększeniu żywotności swoich produkcji i cyfrowej dystrybucji. Oznacza to po prostu, że wydawca w jeszcze większym stopniu będzie postrzegał gry jako usługę.
Nowe logo Ubisoft jest minimalistyczne i nowoczesne. Firma ciągle zmaga się z wrogim przejęciem przez Vivendi, ale ostatnie miesiące to nieprzerwane pasmo gigantycznych sukcesów. Ghost Recon: Wildlands jest najlepiej sprzedającą się grą tego roku, a drugie miejsce należy do For Honor - obie produkcje zostały stworzone i wydane przez firmę Ubisoft. Wydawca zaliczył też większy zysk z gier niż prognozowano. Niedługo z kolei odbędą się targi E3, gdzie szerzej ukazane zostaną takie gry jak The Crew 2, Assassins's Creed: Origins i Far Cry 5. Ich zapowiedź na pewno odbije się echem wśród branży i giełdy.
Twórcy są bardzo podekscytowani zmianami i zastanawiają się nad opinią fanów. Jak oceniacie nowy logotyp?