Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 24.05.2017 16:55
The Division z ogromną aktualizacją do wersji 1.6. Co nowego?
905V

The Division z ogromną aktualizacją do wersji 1.6. Co nowego?

The Division otrzymało aktualizację, która poprawia jakość wielu aspektów oraz dodaje trochę nowego. Pełną listę znajdziecie w naszym newsie.

The Division to popularna gra sieciowa od Ubisoft Massive. Akcja osadzona jest w niedalekiej przyszłości, w Nowym Jorku dotkniętym atakiem terrorystycznym z użyciem groźnego wirusa. Obejmujemy kontrolę nad członkami tajnej organizacji i wraz z innymi graczami staramy się zapanować nad chaosem.

The Division w naszej bazie gier

The Division otrzymało sporą aktualizację, która dodaje trochę nowego i naprawia wiele błędów związanych z używaniem przedmiotów, misjami czy umiejętnościami.

Pojawiła się nowa funkcja o nazwie Loadouts:

  • Oferuje możliwość zapisania danego zestawu broni, sprzętu, umiejętności i talentów, tak aby móc szybko przełączać się pomiędzy wybranymi zestawami w zależności od aktywności. Maksymalnie można stworzyć 6 takich zestawów. Wybiera się je poza walką.

Poprawki w rozgrywce:

  • Asysta celowania nie będzie działać podczas celowania z biodra.
  • Naprawiono kilka błędów powodujących problemy z odradzaniem graczy po tym jak odratowywanie przez support station zostało przerwane.
  • Usunięto problemy z bossami HVT którzy zostawali na miejscu odrodzenia, co powodowało niemożność ukończenia kontraktu.
  • Naprawiono błędy powodujące, że gracz utknął „w walce” z NPC nawet jeśli był poza obszarem misji, a ta była już ukończona.
  • Naprawiono błąd z odpornością na efekty.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre gaśnice zadawały ogromne obrażenia NPC w niektórych misjach. Od tej pory nie gaśnice nie będą zadawać żadnych obrażeń.
  • Naprawiono błąd powodujący, że granaty rzucone przez LMB czasem zadawały obrażenia jeszcze przed detonacją.

Poprawki z używaniem przedmiotów:

  • Pojemność wyjątkowych plecaków nie będzie już dobierana losowo. Zamiast tego ich pojemność zatrzyma się na 110 punktach (120 przy odpowiednich wspomagaczach).
  • Powiększone magazynki na 34 poziomie będą teraz oscylować wokół 109% i 121% powiększonej pojemności (w porównaniu do poprzedniego stanu na poziomie 109-111%).
  • Magazynki 33 poziomu, których bonus do pojemności wynosił ponad 108%, zostaną zmniejszone do 108%.
  • Plecaki NinjaBike zostały wycofane dopóki nie zostaną zmodyfikowane. Nie będziemy więc mogli zdobyć ich od NPC czy w Exotic Caches.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektórych przedmiotów nie można było skalibrować do maksymalnych statystyk widocznych na stacji kalibracji (zgłoszone przez Bratwurst.Bob).
  • Naprawiono błąd Path of the Nomad gdzie proces odnawiania talentu resetował się po śmierci w Last Stand (zgłoszone przez Koto2016).
  • Naprawiono błąd powodujący, że czteroczęściowy bonus Tactician’s Authority nie resetował się podczas rozpoczynania sesji Last Stand.

Poprawki związane z talentami:

  • Naprawiono błąd z talentem Shrapnel powodujący, że efekt krwawienia nie został nakładany na pobliskich przeciwników podczas używania czteroczęściowego zestawy Predator.
  • Naprawiono błąd z Triage i niepoprawnym wyświetlaniem odnawiania w interfejsie (zgłoszone przez Morph2o).
  • Naprawiono błąd z talentem Rapid, gdzie zmniejszanie czasu odnawiania było nieprawidłowo wyświetlane w menu umiejętności (zgłoszone przez AngeliusMefyrx).
  • Naprawiono błąd z talentem Nimble powodujący, że jeśli gracz umarł podczas przemieszczania się pomiędzy odsłonami, nie mógł być odratowany.
  • Naprawiono błąd z talentem Fear Tactics gdzie efekt szoku nie był prawidłowo nakładany na pobliskich przeciwników.
  • Naprawiono błąd z Wildfire powodujący, że efekt poparzenia nie był prawidłowo nakładany na pobliskich przeciwników.
  • Naprawiono błąd powodujący, że talent Pakhan działał tylko na NPCów, ale na graczy już nie.

Poprawki w temacie broni:

  • Bronie takie jak MP5, FAL i 93R doczekają się zmian w kwestii strzelania seriami.
  • Odrzut został zmniejszony we wszystkich broniach, zarówno jeśli chodzi o PvP i PvE.

Poprawki w temacie umiejętności:

  • [Seeker Mine – Airburst] Efekt ognia od teraz może zostać wyleczony z użyciem apteczki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że czasem gracze nie otrzymywali odpowiednich bonusów za zabijanie przeciwników (NPC i innych graczy).
  • Naprawiono błąd powodujący, że niemożliwe było użycie przedmiotów do rzucania jeśli w trakcie celowania na gracza został narzucony status.
  • Naprawiono błąd z Ballistic Shield powodujący, że gracz mógł strzelać w swoją własną tarczę podczas przeładowywania i interakcji z dostarczoną tarczą.
  • Naprawiono błąd z animacją podczas używania Ballistic Shield wraz z zestawem D3-FNC i SMG.
  • Poprawiono opis Mobile Cover – niejasną informację o tym, że Blast Shield narzuca efekt oślepienia na przeciwników.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz nie był leczony przez First Aid jeśli znajdował się obszarze działania umiejętności, ale jednocześnie został trafiony.
  • Od teraz niemożliwe jest kilkukrotne nałożenie statusu spowalniającego krwawienie z użyciem tarczy balistycznej.

Poprawki w temacie misji:

  • Naprawiono błąd występujący w Grand Central, gdzie automatyczne działka były aktywne mimo ukończenia misji (zgłoszone przez Pardone39).
  • Naprawiono błąd występujący w Time Square Power Relay gdzie boss mógł wybiec poza obszar misji (zgłoszone przez Bratwurst.Bob).
  • Naprawiono błąd występujący w Napalm Production Site Legendary gdzie misja mogła zostać zatrzymana jeśli gracz zbyt długo był bezczynny.
  • Naprawiono błąd w Hudson Refugee Camp gdzie używanie wieżyczek blokowało drzwi.
  • Naprawiono błąd w Napalm Production Site gdzie gracz nie mógł ukończyć misji kiedy używał opcji szybkiej podróży w celu ucieczki w ramach jednego z zadań w misji.

Poprawki w dotyczące trybów:

  • Zmieniono lokację skrzyni z amunicją w trybie Underground. Skrzynia znajduje się teraz na początku.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracz utknął w lochu po tym jak rozłączył się w trakcie rozgrywki.
  • Naprawiono błędy w trybie Survival powodujące, że gracze mogli utknąć.
  • Naprawiono błąd w trybie Survival, który powodował przerwanie rozgrywki gdy jeden z graczy został rozłączony.
  • Wprowadzono wiele usprawnień w temacie zarządzania drużyną w trybie Last Stand.

Inne poprawki:

  • Poprawiono błędy z oświetleniem w niektórych miejscach.
  • Naprawiono błędy z wyświetlaniem tekstur w niektórych miejscach.
  • Naprawiono błędy związane z chowaniem się za osłonami.
  • Naprawiono wiele błędów związanych z niepoprawnym działaniem interfejsu.
  • Naprawiono błąd powodujący rozłączenie podczas kupowania pakietu Premium.
  • Usunięto inne błędy graficzne.

The Division - zwiastun trybu Last Stand

 

Źródło: https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-290645-16&ct=tcm:154-76770-32

Tagi: patch playstation 4 the division tom clancy's the division Ubisoft Ubisoft Massive