Paweł Musiolik Paweł Musiolik 03.05.2017 11:49
Prey z premierową łatką. Jaka jest lista zmian?
513V

Prey z premierową łatką. Jaka jest lista zmian?

Już pojutrze w sprzedaży pojawi się Prey. Podobnie jak wiele innych gier w dzisiejszych czasach i ten tytuł otrzyma łatkę premierową. Dzięki osobom, które już mają grę, wiemy, co Arkane Studio Austin poprawiło w aktualizacji.

Prey jako jedna z niewielu gier, posiada wersję demonstracyjną dostępną przed premierą gry. Jednak wydaje się, że demo raczej grze nie pomogło, gdyż zostało wypuszczone z okropnym input lagiem oraz problemami z dźwiękiem na które narzekało wielu graczy. Szybki rzut oka na listę zmian w premierowej łatce i widzimy, że problemy z dźwiękiem zostały poprawione. Co jeszcze?

Prey w wersji demo bardziej zniechęca niż zachęca

Mówiąc krótko - sporo poprawek w zachowaniu przeciwników, sporo łatania błędów i poprawiona płynność gry. Zerknijmy na dokładną listę zmian w premierowej aktualizacji Prey. Ta zajmuje około 1,3 GB.

Przeciwnicy

  • Ciała zjaw posiadają prawidłowe imiona po NPC-ach, które zostały w nie zamienione
  • Cystoidy i ich gniazda prawidłowo reagują na poruszanie się gracza
  • Wybuchowe pojemniki będą eksplodować po rzuceniu ich w technopatów
  • Poprawiono zachowanie Koszmaru
  • Załatano strzelanie przez ściany operatorów
  • Poprawiono SI na poziomach trudności gry
  • Zlikwidowano grupowanie ataków telepatów na gracza

Broń

  • Granaty nie eksplodują gdy podkładamy je jako mimik
  • Poprawiono zadawane obrażenia krytyczne kuszy
  • Transmiter fali zerowej działa poprawnie

Gra

  • Poprawiono informacje na interfejsie podczas hakowania
  • Dodano opcję dzielenia kupek przedmiotów w ekwipunku
  • Poprawki zachowania podczas bycia mimikiem operatora
  • Dodano opcję wyboru angielskich głosów w zlokalizowanych wersjach
  • Zabicie Mikhaila za pomocą Promienia-Q liczy się jako zabójstwo jednej osoby
  • Szybkie wczytanie gry wczytuje ostatni, dowolny zapis
  • Poprawki w płynności gry
  • Poprawki w opcjach zapisu/wczytywania
  • Różne poprawki
  • Poprawki w znacznikach misji
  • Poprawki w efektach dźwiękowych
  • Poprawki w efektach graficznych

Tagi: arkane studios austin Bethesda Softworks playstation 4 prey