Prey z premierową łatką. Jaka jest lista zmian?
Już pojutrze w sprzedaży pojawi się Prey. Podobnie jak wiele innych gier w dzisiejszych czasach i ten tytuł otrzyma łatkę premierową. Dzięki osobom, które już mają grę, wiemy, co Arkane Studio Austin poprawiło w aktualizacji.
Prey jako jedna z niewielu gier, posiada wersję demonstracyjną dostępną przed premierą gry. Jednak wydaje się, że demo raczej grze nie pomogło, gdyż zostało wypuszczone z okropnym input lagiem oraz problemami z dźwiękiem na które narzekało wielu graczy. Szybki rzut oka na listę zmian w premierowej łatce i widzimy, że problemy z dźwiękiem zostały poprawione. Co jeszcze?
Prey w wersji demo bardziej zniechęca niż zachęca
Mówiąc krótko - sporo poprawek w zachowaniu przeciwników, sporo łatania błędów i poprawiona płynność gry. Zerknijmy na dokładną listę zmian w premierowej aktualizacji Prey. Ta zajmuje około 1,3 GB.
Przeciwnicy
- Ciała zjaw posiadają prawidłowe imiona po NPC-ach, które zostały w nie zamienione
- Cystoidy i ich gniazda prawidłowo reagują na poruszanie się gracza
- Wybuchowe pojemniki będą eksplodować po rzuceniu ich w technopatów
- Poprawiono zachowanie Koszmaru
- Załatano strzelanie przez ściany operatorów
- Poprawiono SI na poziomach trudności gry
- Zlikwidowano grupowanie ataków telepatów na gracza
Broń
- Granaty nie eksplodują gdy podkładamy je jako mimik
- Poprawiono zadawane obrażenia krytyczne kuszy
- Transmiter fali zerowej działa poprawnie
Gra
- Poprawiono informacje na interfejsie podczas hakowania
- Dodano opcję dzielenia kupek przedmiotów w ekwipunku
- Poprawki zachowania podczas bycia mimikiem operatora
- Dodano opcję wyboru angielskich głosów w zlokalizowanych wersjach
- Zabicie Mikhaila za pomocą Promienia-Q liczy się jako zabójstwo jednej osoby
- Szybkie wczytanie gry wczytuje ostatni, dowolny zapis
- Poprawki w płynności gry
- Poprawki w opcjach zapisu/wczytywania
- Różne poprawki
- Poprawki w znacznikach misji
- Poprawki w efektach dźwiękowych
- Poprawki w efektach graficznych