Paweł Musiolik Paweł Musiolik 22.03.2017 14:56
Diablo 3. Aktualizacja 1.18 - lista zmian
1731V

Diablo 3. Aktualizacja 1.18 - lista zmian

Diablo 3 zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Blizzarda, otrzymało aktualizację 2.5.0 (na konsolach to 1.18), która powinna być od południa dostępna do pobrania. Poza wieloma poprawkami i zmianami w balansie, w grze pojawia się wyczekiwana przez wielu zbrojownia.

Czym jest zbrojownia? Miejscem w którym będziemy mogli przechowywać do pięciu zapisanych zestawów uzbrojenia jednocześnie. Znajdziemy ją w każdym mieście, dzięki temu niezależnie od rozdziału, będziemy mogli wybrać jeden z zestawów uzbrojenia, który będzie pasował nam pod to, co aktualnie zamierzamy robić w grze, obojętnie czy wybierzemy Szczeliny, Zadania czy po prostu będziemy chcieli sobie pograć bez większego sensu.

Sezony w Diablo 3 już w kwietniu

Kolejną nowością jest składzik na materiały rzemieślnicze. Dzięki temu, zebrane materiały potrzebne kowalowi do wykuwania osprzętu nie będą zaśmiecały nam miejsca w naszej skrzyni. Dostęp do skrytki znajdziemy na ekranie naszego ekwipunku. Zmiany, które pojawiły się wraz z aktualizacją Diablo 3 do wersji 2.5.0, Blizzard postanowił zaprezentować nam na filmie, który znajdziecie poniżej.

Diablo 3 - aktualizacja 2.5.0

A poniżej - pełna lista zmian aktualizacji 2.5.0 dla Diablo 3 na PS4.

OGÓLNE

Nowa funkcja: Zbrojownia

  • Dzięki Zbrojowni gracze mogą teraz zachować do pięciu różnych konfiguracji każdej postaci.
    • Funkcja ta jest dostępna w miastach w obrębie wszystkich aktów.

Nowa funkcja: Składzik na materiały rzemieślnicze

  • Poczynając od aktualizacji 2.5.0, wszystkie podnoszone lub odzyskiwane materiały rzemieślnicze będą pojawiać się w osobnej zakładce składziku, zwalniając w ten sposób miejsce w skrytce.
    • Zakładka ta jest dostępna z poziomu okna Ekwipunku.

KLASY

Krzyżowiec

  • Blask Tarczy
    • Runa Boski Werdykt została zaktualizowana, dzięki czemu jej efekt drugorzędny wpływa na cel, nawet jeśli ten jest niewrażliwy na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.

Barbarzyńca

  • Fala Sejsmiczna
    • Runa Łoskot będzie odtąd zużywać pozostałą furię, aby zwiększyć premię do obrażeń z upływem czasu o 15% obrażeń od broni za każdy wydany punkt furii.

Łowczyni Demonów

  • Przebicie – Rykoszet
    • Naprawiono błąd, który powodował, że mogło nie dojść do drugiego odbicia noża zapewnianego przez tę runę, jeśli przeciwnicy stali zbyt blisko siebie.

PRZEDMIOTY

Ogólne

  • Pierwotne starożytne przedmioty
    • Nowe przedmioty legendarne i z zestawów mogą teraz okazać się przedmiotami pierwotnymi starożytnymi.
      • Są one dużo rzadsze niż przedmioty starożytne i losują zawsze najwyższe wartości statystyk dla wszystkich afiksów przedmiotów starożytnych, w tym dla mocy legendarnych.
        • Uwaga: Przedmioty pierwotne starożytne zaczną być dostępne dopiero wtedy, gdy jedna z postaci na koncie gracza osiągnie 70 poziom Głębokiej Szczeliny w grze solo.
        • Przedmioty te zostaną odblokowane osobno dla postaci w trybach zwykłym i hardkorowym, a także dla postaci sezonowych i niesezonowych.
      • Statystyki tych przedmiotów zostaną dopasowane do klasy waszej postaci w momencie ich zdobycia.
      • Z pierwotnych starożytnych przedmiotów będzie można odzyskać 15 zapomnianych dusz.
  • Przedmioty starożytne
    • Można teraz odzyskać z nich 3 zapomniane dusze.

Przedmioty legendarne

  • Serce Szronu
    • Zwiększono szansę na zadziałanie mocy przedmiotu legendarnego na zamrożone cele z 10% do 20%.
  • Silnorękie Karwasze
    • Premia do obrażeń zapewniana przez ten przedmiot jest teraz naliczana przy odrzuceniu, a nie po wylądowaniu przez wroga.
    • Wydłużono czas trwania premii do obrażeń do 6 sekund.

Przedmioty klasowe

Krzyżowiec

  • Dziedzictwo Rolanda
    • Premia za 4 elementy zestawu
      • Zwiększono premię do obrażeń przyznawaną za każde użycie Zamaszystego Ataku i Pchnięcia Tarczą z 1250% do 2500%.

Mnich

  • Przychylność Iny
    • Premia za 6 elementów zestawu
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdego Mistycznego Sojusznika ze 100% do 125%.

Szaman

  • Nawiedzenie Zunimassy
    • Premia za 6 elementów zestawu
      • Zwiększono z 1500% do 2500% premię do obrażeń otrzymywaną na 8 sek., gdy wrogowie zostają trafieni umiejętnościami wykorzystującymi manę.

Czarownica

  • Opus Magnum Delsere
    • Premia za 2 elementy zestawu
      • Użycie Tajemnej Kuli, Tornada Energii, Eksplozji Energii, Magicznego Pocisku, Porażającego Impulsu, Widmowych Ostrzy i Fali Mocy skraca teraz czas odnowienia Spowolnienia Czasu o 3 sek. zamiast 2 sek.
    • Premia za 4 elementy zestawu
      •  Zwiększono redukcję obrażeń z 50% do 60%.
    • Premia za 6 elementów zestawu
      • Zwiększono obrażenia otrzymywane przez przeciwników znajdujących się pod wpływem efektów Spowolnienia Czasu z 2500% do 3500%.
        • Premia do spowolnienia i obrażeń utrzymuje swój efekt na przeciwnikach przez 5 sek. po tym jak opuszczą sferę Spowolnienia Czasu.

Łowczyni Demonów

  • Święte Groty
    • Przebicie pozwala na rzut dwoma dodatkowymi nożami.

Zmieniono działanie niektórych przedmiotów.

  • Golibroda
    • Broń jest teraz ceremonialnym nożem, a nie sztyletem, dzięki czemu może zadawać te same obrażenia co inne przedmioty dla szamana.
      • Ponadto wprowadzono premię do obrażeń zadawanych przez ostatni wybuch mocy legendarnej tego przedmiotu.
      • Moc legendarna tego przedmiotu zostanie również zaktualizowana w Kostce Kanaiego, jeśli już została pozyskana.
  • Uzdrowienie Manalda
    • Efekt zadawania obrażeń z Uzdrowienia Manalda będzie teraz aktywowany przy atakowaniu celu także przez przywołańce czarownicy, takie jak Hydra.
    • Zmniejszono o 25% liczbę efektów proceduralnych generowanych przez podtrzymywane umiejętności, gdy bohater korzysta z Uzdrowienia Manalda.
  • Iluzoryczne Buty
    • Teraz pozwalają graczowi przechodzić przez przeciwników i moc afiksu Mur podczas używania Dzikiej Szarży, Tornada, Ostrzału i Porywistej Szarży.

Poprawki błędów

  • Dziedzictwo Raekor
    • Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów tego zestawu nie wzmacniała obrażeń od Trzęsienia Ziemi.

POTWORY

Poprawki błędów

  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy elitarni z afiksem Moloch otrzymywali normalne obrażenia od Spowolnienia Czasu użytego przez postać posiadającą zestaw Opus Magnum Delsere.

TRYB PRZYGODOWY

Głębokie Szczeliny

  • Zmieniono częstotliwość występowania pewnych typów map w Głębokich Szczelinach.
    • Jaskinie, Podziemia Twierdzy i Archiwa Zoltuna Kulla będą występować rzadziej.
    • Kąsające Piaski, Butwiejący Las, Pandemonium, Katedra w Tristram, Krater Arreat i Kraina Wyklętych będą występować częściej.
    • Zalany Kanał i Zachodnia Marchia nie będą już pojawiać się na pierwszym poziomie Głębokich Szczelin.
    • Liczba kozłoludów włóczników oraz szkieletowych łuczników w Głębokich Szczelinach została zmniejszona w niektórych grupach przeciwników.

Podziemia Zestawów

  • Świętokradcza Esencja
    • Pole znajdujące się w prawym górnym rogu podziemi zastąpiono takim, które zapewnia więcej miejsca na pojawianie się potworów.
  • Pancerz Akkhana
    • Zmniejszono z 12 do 10 liczbę wymaganych trafień Skazaniem grup złożonych z przynajmniej 10 przeciwników.
  • Opus Magnum Delsere
    • Zmniejszono liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić Spowolnieniem Czasu z 30 do 20, ale zwiększono liczbę wymaganych trafień z 3 do 4.
  • Fortel Uliany
    • Zmniejszono z 21 do 15 minimalną liczbę przeciwników, których należy jednocześnie trafić pojedynczym użyciem Eksplodującej Dłoni, aby zrealizować pierwsze zadanie dodatkowe, ale zwiększono wymaganą liczbę powtórzeń trafienia z 3 do 4.

Zlecenia

  • Usunięto premiowane akty.
    • Wraz z tą zmianą wykonanie pięciu zleceń w dowolnym akcie poskutkuje przyznaniem dużej skrzyni horadrimów, zawierającej takie same nagrody co skarby horadrimów i premiowe.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych grupach Kultystów Trójcy w Głębokich Szczelinach pojawiała się nieprawidłowa liczba sług.

Źródło: https://eu.battle.net/d3/pl/blog/20635663/aktualizacja-250-ju%C5%BC-dost%C4%99pna-21-03-2017

Tagi: Activision Blizzard Diablo III: Ultimate Evil Edition Diablo® III: Ultimate Evil Edition™ PlayStation 4 wideo