Torment: Tides of Numenera. Deweloper naprawi problemy z wydajnością

Torment: Tides of Numenera udanie przywróciło złożoną historie i przemyślanie zaprojektowane postacie wzorem kultowego Planescape: Torment, ale nie dało rady pod względem technicznym. To ma się niedługo zmienić.
Torment: Tides of Numenera zadebiutowało dokładnie tydzień temu i miało być mesjaszem cRPG-ów, duchowym spadkobiercą kultowego Planescape: Torment. Recenzowana przez nas wersja konsolowa gry co prawda była rozbudowana, oferowała wiele ciekawych rozwiązań, ale ocenę końcową mocno zaniżyły problemy techniczne.
Nasza recenzja Torment: Tides of Numenera




Torment: Tides of Numenera w opinii naszego recenzenta nie wyrobiło pod względem słabej wydajności i licznych błędów. Świetne tłumaczenie czy przemyślane sterowanie niszczą długie loadingi oraz masa bugów psujących odbiór gry i prowadzących do wczytania poprzedniego save'a. Studio inXile Entertainment zdaje sobie sprawę z niektórych problemów i obiecuje się nimi zająć:
Choć wielu graczy ukończyło grę bez żadnych problemów na przestrzeni wszystkich platform, niektórzy odnotowali spadki wydajności na konsolach. Słyszeliśmy wasze głosy i zapewniamy, że szukamy rozwiązań.
Obecnie wspomniane spadki wydajności mogą pojawić się w niektórych lokacjach z większą liczbą postaci i efektów graficznych, mogą być też spowodowane czyszczeniem pamięci w tle. Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, w jaki sposób moglibyśmy to naprawić, np. w których miejscach odnotowaliście problemy, prosimy - dajcie nam znać.
Na ten moment pracujemy nad tym, by jak najszybciej wydać odpowiednią aktualizację i będziemy informować o postępach.
Deweloper mówi tylko o "problemach z wydajnością", nie poruszając kwestii pomniejszych bugów. Miejmy nadzieję, że i to zostanie naprawione. Przypominamy polski zwiastun fabularny:
Torment: Tides of Numenera - zwiastun fabularny