Uncharted 4: Kres Złodzieja. Aktualizacja 1.20 - lista zmian

Uncharted 4 doczekało się kolejnej aktualizacji gry. Tym razem aktualizacja 1.20 poprawia sporo błędów, dodaje hardkorową wersję trybu Przetrwanie, a także przywraca klasyczny typ rozgrywki na playlisty.
Uncharted 4 ciągle jest ulepszane i rozwijane w trybie dla wielu graczy. W grudniu zeszłego roku pojawił się nowy tryb w kooperacyjnej rozgrywce - Przetrwanie. Od tamtego momentu zespół Naughty Dog pracował nad hardkorową wersją tej rozgrywki. Efekty możemy sprawdzić wraz z dzisiejszą aktualizacją. Jakie są zmiany? Poza agresywniejszą i sprawniejszą w działaniach SI zmieniono także zasady gry jeśli zginiemy. Po śmierci nasza ekipa zaczyna po prostu od pierwszej fali, niezależnie od tego jak daleko zajdziemy.
Uncharted 4: Kres Złodzieja w naszej bazie




Oprócz tego wraca na testową playlistę klasyczny tryb rozgrywki. W nim znikają moce specjalne, pomocnicy, sklep wewnątrz gry. Liczy się tylko to, jak dobrze znamy mapy i jak radzimy sobie w grze. Startuje także nowy sezon rankingowy w którym możemy zbierać punkty, które wydamy na limitowane w dostępności kosmetyczne przedmioty.
A poniżej pełna lista zmian i poprawek.
Ogólne poprawki
- Poprawiono otwieranie przyznawanych skrzyń
- Poprawiono dołączanie do toczonych meczów
- Naprawiono kasowanie postępu w profilu. Jednocześnie jeśli ktoś przez błąd stracił postęp, ta aktualizacja go przywraca
- Poprawiono wyrzucanie z gry
- Naprawiono resetowanie ustawień dźwięku w trybie dla wielu graczy
- Poprawiono skórki na broni, znikną zbyt jasne w niektórych planszach
Survival
Poprawki błędów
- Poprawiono używanie C4 na Dżinie
- Poprawiono blokowanie przeciwników przy ścianie ciosami wręcz
- Wieczność Indry nie będzie zwalniać czasu słabości bosów
- Poprawiono dziwne zachowania przeciwników
- Naprawiono znikający interfejs po aktywacji wybranych mocy mitycznych
- Poprawiono przyznawany bonus za zdolność Ekspert od wybuchów
- Poprawiono przeliczanie bonusowych obrażeń za poziom gracza, poziom broni i boostery
- Poprawki dla osób, które dołączyły w późniejszym etapie rundy
- NPC w zbroi po zabiciu będą nagradzać poprawną liczbą punktów
Zmiany w balansie
- Zmieniono ceny w arsenale zależnie od poziomu trudności
- Łatwy: koszt mnożony przez x.75
- Normalny: koszt mnożony x1
- Trudny: koszt mnożony x1.25
- Crushing: koszt mnożony x1.5
- Bossowie unikają efektu Wieczności Indry i El Dorado
- Ciężkozbrojnych trudniej oszołomić strzałami w głowę
- Zwiększono koszt kupna granatów, min i C4
- Zwiększono kosz kupna Wieczności Indry
- Zmniejszono koszt kolejnego zakupu Duchy Dżina i Ścieżki Indry
- Podwojono amunicję w Baroku, Harbringerze i Desert 5
- Zmniejszono amunicję w Stonerze do 100
- Zmniejszono koszt wszystkich broni ciężkich
- Zwiększono czas trwania Duszy Dżina do 30 sekund i zwiększono szybkość poruszania się
- Ścieżka Indry wskrzesza powalonych członków drużyny
Uncharted 4 - zwiastun trybu Przetrwanie
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.