RPG-owe motywy w Kingdoms of Amalur

Gry
733V
RPG-owe motywy w Kingdoms of Amalur
Bartosz Dawidowski | 03.11.2011, 13:00

Ostatnio mogliśmy się przyjrzeć, jak twórcy Kingdoms of Amalur: Reckoning pracują nad cut-scenkami. Najnowsza odsłona dziennika dewelopera skupia się na temacie decyzji podejmowanych przez gracza w trakcie zabawy. To chyba najciekawszy jak dotąd materiał z "Amalura".

Ostatnio mogliśmy się przyjrzeć, jak twórcy Kingdoms of Amalur: Reckoning pracują nad cut-scenkami. Najnowsza odsłona dziennika dewelopera skupia się na temacie decyzji podejmowanych przez gracza w trakcie zabawy. To chyba najciekawszy jak dotąd materiał z "Amalura".

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Materiał jskupia się na motywach istotnych dla fanów erpegów. Począwszy od wyborów gracza w dialogach, przez potencjalnych towarzyszy broni, aż po drzewka rozwoju zdolności bohatera. Wreszcie możemy przybliżyć się choć trochę do odpowiedzi na pytanie, ile swobody zaoferuje nam Kingdoms of Amalur. W trailerze pojawiają się również scenki z terenów zamieszkanych przez NPC-ów i rozległe na pierwszy rzut oka lokacje.. Całość wygląda coraz lepiej - czekamy na więcej RPG-owych motywów!

 

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper