RPG-owe motywy w Kingdoms of Amalur

Ostatnio mogliśmy się przyjrzeć, jak twórcy Kingdoms of Amalur: Reckoning pracują nad cut-scenkami. Najnowsza odsłona dziennika dewelopera skupia się na temacie decyzji podejmowanych przez gracza w trakcie zabawy. To chyba najciekawszy jak dotąd materiał z "Amalura".
Ostatnio mogliśmy się przyjrzeć, jak twórcy Kingdoms of Amalur: Reckoning pracują nad cut-scenkami. Najnowsza odsłona dziennika dewelopera skupia się na temacie decyzji podejmowanych przez gracza w trakcie zabawy. To chyba najciekawszy jak dotąd materiał z "Amalura".





Materiał jskupia się na motywach istotnych dla fanów erpegów. Począwszy od wyborów gracza w dialogach, przez potencjalnych towarzyszy broni, aż po drzewka rozwoju zdolności bohatera. Wreszcie możemy przybliżyć się choć trochę do odpowiedzi na pytanie, ile swobody zaoferuje nam Kingdoms of Amalur. W trailerze pojawiają się również scenki z terenów zamieszkanych przez NPC-ów i rozległe na pierwszy rzut oka lokacje.. Całość wygląda coraz lepiej - czekamy na więcej RPG-owych motywów!