"To był ciężki rok" - Hideo Kojima zadowolony z zapowiedzi Death Stranding

Gry
1296V
"To był ciężki rok" - Hideo Kojima zadowolony z zapowiedzi Death Stranding
Andrzej Ostrowski | 30.12.2016, 09:51
PS4

O Hideo Kojimie i Konami zostało już powiedziane praktycznie wszystko. Dziś jednak Kojima podzielił się swoimi przemyśleniami na temat roku, który minął, wyzwań, z którymi musiał się zmierzyć. Złożył też wszystkim życzenia z okazji Nowego Roku.

Jeśli z czymś możemy się zgodzić, to z tym, że ostatni rok nie był dla Hideo Kojimy najłatwiejszy. Rozstanie z Konami, pozyskanie patronatu Sony, odtworzenie studia, wybieranie silnika graficznego i największe zaskoczenie - zapowiedź . Choć gra jest jeszcze naprawdę daleko od premiery, chyba wszyscy się zgodzimy, że jak na jeden rok, to naprawdę imponujące osiągnięcia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na to właśnie Kojima zwrócił uwagę za pośrednictwem Twittera, że 2016 rok był naprawdę trudnym i wymagającym za sprawą wszystkich tych rzeczy, które należało zrobić, aby wznowić wszelkie prace. Kojima najbardziej jest zadowolony z tego, że udało mu się zapowiedzieć Death Stranding, które od przyszłego roku wchodzi do pełnoprawnej produkcji.

Warto też napisać, że dwa dni temu wszystkim wyczekującym fanom złożył życzenia z okazji Nowego Roku:

Życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku. Kojima Productions obchodziło pierwszą rocznicę 16 grudnia. W zeszłym roku to było jedynie marzenie, jakiś cel podtrzymywany na wielu sznurkach (więziach). Przygotowywaliśmy się, aby wyruszyć w kosmos, rakietę, bazę, silnik i zespół już mamy.

Dziękuję wszystkim naszym fanom na całym świecie za wsparcie naszej podróży. Mam nadzieję, że ten rok będzie rokiem pierwszego odpalenia silnika.

Dziękuje Wam jeszcze raz za ten rok.

Źródło: Twitter

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper