Dishonored II nie sprzedaje się tak dobrze jak pierwsza część

Mimo rewelacyjnych pierwszych ocen, nie sprzedaje się tak dobrze jak poprzedniczka. Czyżby decyzja Bethesdy o niewysyłaniu przedpremierowych kopii recenzenckich odbiła się na startowej popularności gry?
Do Sieci trafiło podsumowanie ubiegłego tygodnia sprzedaży gier na Wyspach i chociaż nowa odsłona Dishonored jest bardzo wysoko (obecne podium jeszcze trochę się utrzyma...), jest to wynik aż o 38% słabszy od z 2012 roku w pierwszych dniach - a wtedy było to zupełnie nowe IP! Widać ograniczająca recenzentów decyzja Bethesdy nie wyszła wydawcy na dobre.
Według danych GfK Chart-Track, pierwsza dziesiątka ostatniego tygodnia w kwestii sprzedaży pudełkowych gier w Wielkiej Brytanii wygląda następująco:




- (1)
- (3)
- (2)
- (nowość)
- (4)
- Forza Horizon 3 (10)
- (18)
- (5)
- (37)
- (12)
(w nawiasie podano pozycje sprzed tygodnia; wyniki obejmują łączną sprzedaż z wszystkich platformy, na których dana gra jest dostępna)