7 Days To Die z jeszcze jedną aktualizacją
Gry
761V
dostało kolejną poprawkę, która naprawia następną porcję odkrytych przez graczy błędów. Co znajdziemy tym razem na liście zmian?
Uczciwie trzeba przyznać, że deweloper nie porzucił , ale z drugiej strony, patrząc na listę błędów, można odnieść wrażenie, że gra trafiła na rynek zbyt wcześnie. No dobra, zobaczmy, co zmieniła poprawka 1.06:
Błędy w rozgrywce
- Poprawiono błąd, który powodował, że zombie nie pojawiały się u wszystkich graczy w trakcie krwawego księżyca, gdy byli zbyt daleko od siebie;
- Poprawiono błąd, przez który "cobblestone frame" był niewidzialny do momentu użycia;
- Poprawiono błąd, przez który stalowy kilof znikał po upuszczeniu go na ziemię za pośrednictwem D-Pada;
- Poprawiono błąd, przez który grając na podzielonym ekranie, gra zapisywała jedynie status mapy drugiego z graczy;
- Poprawiono błąd, który powodował, że skutery otrzymywały obrażenia przy skręcaniu;
- Poprawiono błąd, przez który przycisk "Wyjście" w trybie kreatywnym nie pojawiał się na ekranie;
- Naprawiono exploit, który pozwalał graczom pozyskiwać w nieskończoność jedzenie i skóry;
- Poprawiono błąd, przez który pokonane zombie nie padały na ziemię.
Stabilność
- Gra już nie zawiesza się, gdy sprzymierzeni gracze spróbują do siebie strzelić;
- Gra już nie zawiesza się, gdy spróbujemy przemieścić zbyt szybko przedmioty pomiędzy ekwipunkiem a paskiem szybkiego dostępu;
- Gra już nie zawiesza się przy próbie przeszukania zwłok lub pojemników;
- Zabici przeciwnicy nie znikają już w momencie desynchronizacji;
- Gra pauzuje, gdy gracz naciśnie guzik "Share".
Grafika i audio
- Naprawiono błąd, przez który próba zmiany ustawienia gammy nic nie zmieniała;
- Obramowanie celownika jest już bardziej widoczne;
- Woda już nie znika przy nurkowaniu w trybie podzielonego ekranu;
- Naprawiono błąd, przez który uruchamiały się odgłosy burzy po zapauzowaniu gry.