Poznaliśmy zdolności dwóch nowych bohaterów DLC "Gwiazda śmierci" do Star Wars Battlefront

Gry
931V
Poznaliśmy zdolności dwóch nowych bohaterów DLC "Gwiazda śmierci" do Star Wars Battlefront
Andrzej Ostrowski | 15.09.2016, 17:19
PS4

Wraz z rozszerzeniem "Gwiazda śmierci" do , w grze pojawi się dwóch nowych bohaterów specjalnych - Chewbacca i Bossk. Dziś poznaliśmy ich unikalne zdolności.

W ramach rozszerzenia "Gwiazda śmierci" do otrzymamy dwóch nowych bohaterów. Co ciekawe, podzielono się całkiem sporą ilością informacji na ich temat. Opowiada jeden z deweloperów, przy okazji zdradzając kilka porad co do stylu gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Chewbacca

Prace nad postacią Chewbaki były ekscytujące, ale też pełne niepewności, bo to taki wspaniały bohater i do tego tak bardzo lubiany przez fanów! Musiał być silny, wspierać towarzyszy broni, umieć posługiwać się blasterem i znać się na technice. Wspaniale było móc przełożyć te jego cechy na zdolności w grze. Mam nadzieję, że da wam mnóstwo frajdy.

Z dawnych czasów, gdy grałem w RPG Star Wars, zapamiętałem, że Wookiee atakowani mieczami świetlnymi odnosili niewielkie obrażenia, co prowadziło zawsze do ciekawych sytuacji. Nie chodziło nam oczywiście o ich odtworzenie w dodatku Gwiazda Śmierci, ale faktem jest, że Chewbacca ma większy zapas zdrowia niż większość bohaterów, a do tego pancerz, który pozwala mu być „tankiem”. Może i nie porusza się tak szybko jak inni rebelianccy bohaterowie, ale nadrabia to odpornością na obrażenia!

Uzbrojony w charakterystyczną kuszę Chewbacca może zadawać dużo więcej obrażeń niż sam jest w stanie przyjąć. Jego kusza jest potężniejsza niż jej odpowiednik dostępny dla żołnierzy pod postacią gwiezdnej karty. Wystrzeliwuje na początku tylko jeden pocisk energetyczny i nie działa na zasadzie „przytrzymaj i puść”, pozwala jednak na korzystanie z innych sztuczek.

Cecha: Wściekły ostrzał

Cecha Chewbaki jest związana z jego charakterystyczną bronią i na każdym kolejnym poziomie pozwala wystrzelić o jeden pocisk energetyczny więcej – maksymalnie cztery pociski. W połączeniu ze zdolnością „Wielostrzał” daje to w sumie osiem niszczycielskich pocisków na każde pociągnięcie spustu. „Wściekły ostrzał” wprowadza do gry wspomniany na wstępie zamęt i daje rebeliantom pierwszą zdolność pozwalającą zadawać obrażenia obszarowe.

Wielostrzał

„Wielostrzał” na krótki czas podwaja liczbę pocisków energetycznych wystrzeliwanych przez Chewbaccę. Zdolność ta stanowi uzupełnienie cechy bohatera i powinna być wykorzystywana w odpowiednim momencie dla maksymalizacji jej efektu.

Kusza energetyczna jest do tego stopnia tożsama z postacią Chewbaki, że chcieliśmy uczynić ją centralnym elementem jego zdolności w grze. „Wielostrzał” to zarazem pierwsza zdolność (a przy okazji pierwsza broń), pozwalająca na modyfikację obszaru rażenia. Nie możemy się już doczekać, aż zobaczymy, jak tę możliwość wykorzystają gracze.

Podpowiedź od twórców: Czasem będziecie musieli użyć „Wielostrzału”, zanim osiągnie pełną moc. Starajcie się jednak korzystać z tej zdolności, gdy zostanie maksymalnie doładowana, bo tworzy wtedy ścianę śmierci, która przerazi waszych wrogów, szczególnie jeśli uda wam się z bliska trafić przy jej pomocy złoczyńcę.

Drugim z bohaterów jest Bossk. Czego dowiemy się na jego temat?

Bossk

Bossk to jedna z moich ulubionych postaci z uniwersum Star Wars i zdecydowanie mój ulubiony łowca nagród. Bardzo mnie ucieszyło, że w grze będzie mogło dojść do konfrontacji Trandoshanina i Wookieego. Pracując nad postacią Bosska, inspirowaliśmy się informacjami na temat Trandoshan dostępnymi przede wszystkim w animowanym serialu Wojny Klonów. Wspaniale było móc „ożywić” je w Battlefront. Chciałem, by Bossk był groźnym, niszczycielskim przeciwnikiem, dysponującym umiejętnościami pozwalającymi wychodzić cało z ciężkich opałów. To oponent, którego trudno pozbyć się raz na zawsze, o przeżywalności wyższej niż większość jego przeciwników.

Bossk korzysta z klasycznego blastera Relby-v10 w wersji zmodyfikowanej, o odrobinę większej sile rażenia niż oferowana przez standardowy wariant tej broni.

Cecha: Trandoshańska regeneracja

Bossk odzyskuje część zdrowia za każdym razem, gdy zabije wrogiego żołnierza lub zada poważne obrażenia bohaterowi. Ilość odzyskiwanego zdrowia wzrasta na kolejnych poziomach cechy.

Wiadomo, Trandoshanin nie może obejść się bez zdolności regeneracji! Chcieliśmy, aby Bossk był przeciwnikiem, którego trudno się pozbyć, bo jeśli zostanie tylko zraniony, zregeneruje się i znów da wam się we znaki.

„Trandoshańska regeneracja” sprawia, że aby odzyskiwać zdrowie, Bossk musi polować na wrogich żołnierzy. Pomaga mu w tym „Instynkt drapieżnika”, ułatwiający wynajdywanie celów i pozwalający wrócić do walki z pełnym zapasem zdrowia.

Mikrogranaty

Bossk może przełączyć swój blaster Relby-v10 w tryb mikrogranatów. Każde pociągnięcie za spust spowoduje wtedy wystrzelenie mikroładunku, który po chwili eksploduje. Granaty wybuchają też przy zetknięciu z wrogiem.

Jak już wspominaliśmy, podczas prac nad bohaterami przyświecało nam hasło: „Zamęt”. Chcieliśmy, aby Bossk wnosił na pole walki element strachu. Dzięki swej wszechstronnej broni jest w stanie eliminować całe grupy wrogich żołnierzy, a bohaterów zmuszać do panicznego odwrotu. Czas odnowienia zdolności „Mikrogranaty” jest dość długi, ale podczas jego trwania można korzystać z „Instynktu drapieżnika”.

Podpowiedź od twórców: Granaty odbijają się od elementów otoczenia i eksplodują po kilku sekundach. Warto to brać pod uwagę przed oddaniem strzału.

Instynkt drapieżnika

„Instynkt drapieżnika” to zdolność ułatwiająca Bosskowi polowanie na nieprzyjaciół, dostępna bez żadnych ograniczeń. Jej aktywacja daje łowcy nagród dostęp do termowizji, skraca czas odnowień, zwiększa zadawane obrażenia i szybkość sprintu.

Chcieliśmy, żeby Bossk był niczym drapieżnik, łowca. Wyposażenie go w termowizję daje graczom nowe możliwości, ale ma też swój minus, bo trudno przy jej pomocy odróżnić rebeliantów od żołnierzy Imperium. Zdecydowaliśmy, że o ile „Potężny ryk” Chewbaki inspiruje nie tylko jego samego, ale też towarzyszy broni, to Bossk znacząco wzmacnia tylko siebie, na czym cierpi jedność zespołu. To nasza pierwsza zdolność bez czasu odnowienia. Tylko od was zależy, kiedy jest aktywna, a kiedy nie. Naszym zdaniem dodaje to Bosskowi charekteru i wszechstronności.

Podpowiedź od twórców: Rada skierowana do przeciwników Bosska: korzystajcie z granatów błyskowych. Po aktywacji „Instynktu drapieżnika” Bossk będzie bardziej podatny na efekty ich działania niż jakakolwiek inna postać w grze.

Toksyczna ucieczka

W chwili aktywacji „Toksycznej ucieczki” Bossk skacze w kierunku, w którym się poruszał, i upuszcza wysoce toksyczny granat dioxisowy.

Ostatnia zdolność Bosska wykorzystuje niebezpieczną broń: granaty dioxisowe. Z tą różnicą, że dioxis jest w tym przypadku dużo bardziej trujący, a jego chmura rozleglejsza. Chcieliśmy wyposażyć Bosska w zdolność pozwalającą wychodzić cało z trudnych sytuacji. Uznaliśmy jednak, że sama ucieczka to w jego przypadku za mało i że pewnie w jej trakcie chciałby się upewnić, że nikt nie ruszy jego śladem.

Podpowiedź od twórców: Zasięg rażenia granatu jest naprawdę duży, a zadawane obrażenia tak wysokie, że odczują je nawet bohaterowie. Używaj tej zdolności, aby z bliskiego kontaktu z wrogiem przejść na pozycję, w której będziesz mieć nad nim przewagę.

Źródło: http://starwars.ea.com/pl_PL/starwars/battlefront/news/death-star-hero-dive-pl

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper