Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 31.08.2016 13:55
Sony oficjalnie wypowiedziało się o zwrotach No Man's Sky
1971V

Sony oficjalnie wypowiedziało się o zwrotach No Man's Sky

Jakiś czas temu pisaliśmy, że część graczy odzyskała od Sony pieniądze za No Man's Sky (PS4). Serwis IGN postanowił zapytać brytyjski oddział PlayStation, jak to w końcu jest z tymi zwrotami, skoro części graczy się udało, a części nie.

No Man's Sky (PS4) od jakiegoś czasu jest pod obstrzałem za sprawą niedopełnienia przez twórców dużej części obietnic. Dodając do tego fakt, że gra jest niestabilna nawet na PlayStation 4, trudno się dziwić, iż część graczy zażądała zwrotu pieniędzy, którego uzyskanie w wypadku Sony jest niezwykle trudne. Mimo wszystko niektórym osobom się udało. Od czego to jednak zależy? Takie pytanie postanowił zadać właśnie dziennikarz z serwisu IGN.

Jak odpowiedziało PlayStation UK, zwroty otrzymują tylko osoby, które doświadczyły problemów technicznych w grze. Każda osoba prosząca o zwrot pieniędzy musi wypełnić ankietę wraz z pracownikiem Sony, sprawa następnie jest kierowana do działu technicznego. Jeśli zespół zdecyduje, że problemy techniczne uniemożliwiają grę, pieniądze zostają zwrócone. Warto wspomnieć, że podobnie działa to w serwisie Amazon, w wypadku serwisu Steam mamy standardowe dwa tygodnie na zwrócenie produktu, jeśli graliśmy w niego krócej niż przez dwie godziny.

Nabywcy wersji pudełkowej w innych sklepach mają trochę gorzej. O ile w Europie jesteśmy chronieni z tytułu rękojmy, co pozwala nam na dokonanie zwrotu, to w Stanach Zjednoczonych gracze raczej starają się odsprzedać tytuł przykładowo w sieci sklepów GameStop. Sieć oferuje obecnie za grę 12 dolarów.

Źródło: http://www.ign.com/articles/2016/08/30/whats-actually-going-on-with-no-mans-sky-refunds

Tagi: Hello Games no man's lie No Man's Sky playstation 4