Paweł Musiolik Paweł Musiolik 29.08.2016 15:32
Wiedźmin 3: Dziki Gon dostaje aktualizację 1.30. Co nowego?
1877V

Wiedźmin 3: Dziki Gon dostaje aktualizację 1.30. Co nowego?

Zbliża się premiera kompletnego wydania Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4). Ekipa CD Projekt Red wypuściła też właśnie kolejną aktualizację gry. Tym razem do wersji 1.30 w której poprawiono wiele błędów związanych z zadaniami.

Poniżej pełna lista zmian:

Postacie

  • Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania "Bez śladu" było niemożliwe.
  • Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu "Rozdroży przy Dun Tynne" są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności "Po prostu opowieść".
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.
  • Poprawiono wartości bonusu "Przypływ adrenaliny" podczas walki z grupą bandytów w zadaniu "Szturm na Dun Tynne."
  • Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.
  • Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.
  • Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.
  • Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja "Drugie życie", gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania "Dawno, dawno temu.." mogła się okazać nieśmiertelna.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus "Euforia" nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.

UI

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.
  • Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.

Zadania

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu "Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka" było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawidziwym imieniem.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania "Po nitce do kłębka" było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania "Zlecenie: Łaciate kłopoty", wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania "W wilczej skórze" było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania "O czym szepczą grzyby" mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania "Szlachcic z Cintry."
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie "Zlecenie: Łaciate kłopoty" było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie "Komu w drogę" nie było wcześniej wykonane.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania "Pieśń rycerskiego serca."
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." czasem mógł być zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." mógł zostać reaktywowany.
  • Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania "Długa noc" uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.
  • Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu "Bohater narodowy" wybierze się opcję "jeszcze jeden dzień".
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania "Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair."
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Komu w drogę" mógł zostać zablokowany.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu "Rekonstrukcja" czasem się nie pojawiały.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu "Bestia z Toussaint" przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu "Bestia z Toussaint" była niemożliwa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie "Rycerz do wynajęcia" była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.

Źródło: https://www.facebook.com/PLthewitcher/photos/a.1532593096984231.1073741828.1532577456985795/1758666187710253/?type=3

Tagi: aktualizacja CD Projekt RED playstation 4 Wiedźmin 3: Dziki Gon