Wiedźmin 3: Dziki Gon dostaje aktualizację 1.30. Co nowego?
Gry
2079V

PS4
Zbliża się premiera kompletnego wydania . Ekipa CD Projekt Red wypuściła też właśnie kolejną aktualizację gry. Tym razem do wersji 1.30 w której poprawiono wiele błędów związanych z zadaniami.
Poniżej pełna lista zmian:
Dalsza część tekstu pod wideo
Postacie

Kontroler COBRA QSP305 Szary Moro
0 zł
Kup teraz
99 zł

Konsola LENOVO Legion Go + Słuchawki LENOVO Legion Go GXD1N40797
0 zł
Kup teraz
2948.99 zł

Fotel CORSAIR T3 Rush Szaro-Grafitowy
-533.04 zł
Kup teraz
949 zł

Konsola SONY PlayStation 5 Slim + Kontroler SONY DualSense Czerwony
0 zł
Kup teraz
2589.98 zł
- Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania "Bez śladu" było niemożliwe.
- Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu "Rozdroży przy Dun Tynne" są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności "Po prostu opowieść".
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania.
- Poprawiono wartości bonusu "Przypływ adrenaliny" podczas walki z grupą bandytów w zadaniu "Szturm na Dun Tynne."
- Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów.
- Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu.
- Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105.
- Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja "Drugie życie", gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania "Dawno, dawno temu.." mogła się okazać nieśmiertelna.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus "Euforia" nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami.
UI
- Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe.
- Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym.
Zadania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu "Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka" było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawidziwym imieniem.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania "Po nitce do kłębka" było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania "Zlecenie: Łaciate kłopoty", wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania "W wilczej skórze" było niemożliwe.
- Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania "O czym szepczą grzyby" mógł być zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania "Szlachcic z Cintry."
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie "Zlecenie: Łaciate kłopoty" było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie "Komu w drogę" nie było wcześniej wykonane.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania "Pieśń rycerskiego serca."
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." czasem mógł być zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." mógł zostać reaktywowany.
- Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania "Długa noc" uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane.
- Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu "Bohater narodowy" wybierze się opcję "jeszcze jeden dzień".
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania "Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair."
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Komu w drogę" mógł zostać zablokowany.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu "Rekonstrukcja" czasem się nie pojawiały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu "Bestia z Toussaint" przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu "Bestia z Toussaint" była niemożliwa.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie "Rycerz do wynajęcia" była niemożliwa podczas wykonywania tej misji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.