Część druga Draki w Zombopolis - darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, została udostępniona druga część aktualizacji do - Draka w Zombopolis.
Najważniejsza nowością jest powrót wyzwań społecznościowych do gry. Pojawiają się także nowe elementy rozgrywki na podwórkowym polu walki - dostawy na czas gdzie będziemy mogli rywalizować z innymi dostarczając na czas...pizzę.




Poniżej znajdziecie ogromną listę zmian i nowości.
Nowe funkcje
- Dostawy na czas: dostarczaj świeżą pizzę Pożeracza i zomburgery do wygłodniałych klientów
- Zdobywaj medale za bicie rekordów czasu
- Ukończ wszystkie wyzwania dostawcze, by zdobyć odznakę dla zombie i roślin
- Czy kiedykolwiek dostarczałeś zomburgery, grając jako koza? Nie? Tak podejrzewaliśmy...
- Wyzwania społecznościowe: wspólnie z innymi graczami osiągaj wyznaczone cele, by zapełnić licznik postępometru i zdobyć nagrody
- Postępometr rejestruje i wyświetla postępy społeczności w czasie rzeczywistym
- Na otwarcie czekają 3 skrzynie – każda jest powiązana z innym celem
- Gracze mogą śledzić własny wkład w osiągnięcie celu społeczności
Zmiany w balansie
Poprawki dotyczące trybów i map
Mapy „Ziołowego ataku”
- Zwiększyliśmy zdrowie teleportera Róży z 300 do 500 (jest teraz równe zdrowiu teleportera zombie).
Wielka Biała Północ
- Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniu 1.
- Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniach 1 i 2.
- Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.
Nasiona czasu
- Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniu 2.
- Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1, 2 i 3.
- Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.
Baza księżycowa Z
- Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1 i 2.
- Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniach 1 i 2.
Zomburbia
- Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1, 2 i 6.
- Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczki w zadaniu 2.
- Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.
Zombopolis
- Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1 i 2.
- Usunęliśmy wieżyczkę z zadania 1 i dodaliśmy jedną w zadaniu 3.
- Zwiększyliśmy zdrowie akumulatora i zombota.
- Zwiększyliśmy zombossowatość zombota.
Poprawki dotyczące postaci
Kukurydz:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka o 5.
- Zwiększyliśmy obrażenia dystansowe z 5,5 do 6,5.
Don Kukurydz:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 35 do 45.
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/30 do 30/40.
Imprezowy Kukurydz:
- Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 5,5/4,5 do 6/5.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 20/30 do 15/25.
Kaktus:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy czas przeładowania z 2 do 2,25.
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 12 do 10.
Nefrytowy Kaktus:
- Zwiększyliśmy czas przeładowania z 2 do 2,25.
- Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 2 do 1.
Ognisty Pożeracz:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 12 do 10.
- Zmniejszyliśmy zasięg obrażeń z 30 do 25.
Kaktus z Przyszłości:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 10 do 12.
- Strzały wymagające ładowania zużywają teraz 2-3 pociski na strzał, w zależności od poziomu naładowania.
- Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu na drugim poziomie naładowania z 33,5 do 30.
- Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu na trzecim poziomie naładowania z 58,5 do 55.
Zamaskowany Kaktus:
- Zmniejszyliśmy mnożnik prędkości rozglądania się po przybliżeniu kamery z 0,065x do 0,1x.
- Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu z 30 do 28.
Cytryn:
Elektrocytryn:
- Zwiększyliśmy obrażenia przy trafieniu na drugim poziomie naładowania 20/10 do 25/15.
- Zwiększyliśmy obrażenia przy trafieniu na trzecim poziomie naładowania 30/20 do 35/25.
- Zmniejszyliśmy czas przeładowania z 2,5 do 2,25.
- Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na drugim poziomie naładowania z 6 do 4.
- Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na trzecim poziomie naładowania z 12 do 8.
Żelazny Cytryn:
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 30/50 do 20/40.
- Zmniejszyliśmy szybkostrzelność w trybie żelaznym ze 150 do 140.
Pożeracz:
Dziki Pożeracz:
- Zwiększyliśmy obrażenia z 6,5 do 7,5.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Opancerzony Pożeracz:
- Zmniejszyliśmy obrażenia z 50 do 45.
- Usunęliśmy błędy ulepszeń zdrowia – teraz każde będzie dodawało po 10.
Ognisty Pożeracz:
- Zwiększyliśmy czas przegrzania z 1 do 1,25 sek.
Dyskotekowy Pożeracz:
- Zmniejszyliśmy obrażenia w trybie dyskotekowym.
Groszkostrzelec:
Komandos Groszek:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 25 do 30.
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 0 do 10.
Kamienny Groszek:
- Zmniejszyliśmy obrażenia od wybuchu z 15 do 12.
Toksyczny Groszek:
- Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 3,5 do 2.
- Zmniejszyliśmy promień wybuchu z 6 do 4,5.
Róża:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 20 do 30.
Lodowa Róża:
- Zwiększyliśmy obrażenia na drugim poziomie naładowania z 25 do 30.
- Zwiększyliśmy obrażenia na trzecim poziomie naładowania z 40 do 45.
- Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na pierwszym poziomie naładowania z 4 do 2.
- Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na drugim poziomie naładowania z 6 do 4.
- Zmniejszyliśmy czas potrzebny do pełnego naładowania o 0,5 sek.
Słonecznik:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/40 do 30/50.
Elektrosłonecznik:
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/40 do 30/50.
Gwiazda Sportu:
Wariant podstawowy:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Rugbista:
- Zwiększyliśmy obrażenia od wybuchu z 4 do 5.
- Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 15 m do 20 m.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Tenisista:
- Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7,5/4 do 7/3,5.
- Zmniejszyliśmy wartość ulepszenia domyślnej prędkości poruszania z 1,1x do 1,05x.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Krykiecista:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Bramkarz:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Gwiazda Motocrossu:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Wrestler:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Supermózg:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy obrażenia od ciosów z 10 do 15.
- Zwiększyliśmy obrażenia od drugiego ciosu z 20 do 25.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Śniadaniowy Mózg:
- Usunęliśmy błąd – przy ulepszonych ciosach wyświetlają się teraz wyższe wartości obrażeń.
- Zwiększyliśmy zdrowie Śniadaniowego Mózga z 175 do 200.
- Zwiększyliśmy ulepszenie obrażeń Śniadaniowego Mózga z 1,2x to 1,25x.
Toksyczny Mózg:
- Zwiększyliśmy tempo zadawania ciosów z 160 do 180.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Astromózg:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Imprezowy Mózg:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Inżynier:
Mechanik:
- Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7/5 do 8/6,25.
Hydraulik:
- Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 3,5 do 2.
Technik Dźwięku:
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Imp:
Wariant podstawowy:
- Nieznacznie zwiększyliśmy celność.
- Nieznacznie zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
Smoczuś:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 35 do 30.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 20 do 15.
Pachołkowy Imp:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 32 do 16.
- Zmniejszyliśmy ulepszone obrażenia.
Naukowiec:
Archeolog:
- Zmniejszyliśmy czas przeładowania z 2,25 do 2.
- Zwiększyliśmy zasięg obrażeń od broni z 6 do 7 m.
Astronauta:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 15 do 20.
- Usunęliśmy obrażenia grupowe.
- Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.
Informatyk:
- Zmniejszyliśmy mnożnik obrażeń w trybie zagęszczania ruchów z 1,5x do 1,25x.
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 8 do 6.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przeładowania.
Chemik:
- Zmniejszyliśmy szybkostrzelność ze 100 do 95.
- Zmniejszyliśmy obrażenia z 36 do 35.
Żołnierz:
Wariant podstawowy:
- Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7,5/5,5 do 8/6.
Centurion:
- Zwiększyliśmy obrażenia dystansowe z 8 do 10.
Generał:
- Zwiększyliśmy celność.
- Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.
Arktyczny Żołnierz:
- Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 25 do 30.
- Zwiększyliśmy ulepszenie pojemności magazynka z 36 do 35.
Lotnik:
- Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 6,5/4,5 do 7/5.
Zamaskowany Snajper:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 15 do 10.
- Zmniejszyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 14,8/13 do 14/12.
Dowódca Czołgu:
- Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 2,5 do 2.
- Zmniejszyliśmy promień wybuchu z 5 do 4,5.
Strażnik Parku:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 22 do 18.
- Zmniejszyliśmy obrażenia od chmury smrodu z 3 do 2,5.
Nurek:
- Zmniejszyliśmy szybkostrzelność z 75 do 70.
- Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 20/40 do 15/35.
Pirat:
Kapitan Ogniobrody:
- Zmniejszyliśmy szybkostrzelność na dystans ze 150 do 125.
Kapitan Imprezowicz:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 10 do 8.
- Zmniejszyliśmy obrażenia od śrutówki z 30 do 25.
Kapitan Rekinogryz:
- Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 14 do 10.