Patryk Jankowski Patryk Jankowski 23.04.2016 11:59
Twórca Mirror's Edge Catalyst o Faith, restarcie marki i wirtualnej rzeczywistości
434V

Twórca Mirror's Edge Catalyst o Faith, restarcie marki i wirtualnej rzeczywistości

Reboot marki Mirror's Edge™ (PS3) to wyzwanie dla pracowników DICE, o czym wiedzieliśmy od dłuższego czasu. Ambitny koncept na grę wideo sprzed lat ewoluował do miana pełnoprawnej, wysokobudżetowej produkcji. Dlaczego i jak odmieniono ten tytuł?

W Sieci pojawiły się nowe wypowiedzi jednego z głównych producentów gry Mirror's Edge Catalyst (PS4) na PlayStation 4. Eric Odeldahl z firmy DICE, podczas sesji rozmów z producentami, ujawnił kilka smakowitych szczegółów na temat nadchodzącej produkcji, między innymi o samej Faith:

''Wszystko kręci się wokół Faith i jej osobowości oraz tego, dlaczego stała się naszą ulubienicą i bohaterką w ''szklanym mieście''. 

Ona jest symbolem nadziei, choć sama nie chciała tym symbolem zostać. Jej gra nie jest traktowana jako kontynuacja bądź też prequel. To po prostu odrodzony projekt.''

Twórcom zależał najbardziej na tym, aby urzeczywistnić wirtualne miasto oraz wytworzyć bohaterkę z dużą charyzmą, ale zachowując jej tajemniczość. Gdy zapytano Odeldahla o samą rozgrywkę to odpowiedział, że w świecie gry jest mnóstwo puzzli oraz zagadek środowiskowych, które pozwalają odkrywać tajemnice tego świata. Gracze powinni spędzić w nim wiele godzin na poznawaniu każdego zakamarka.

Na koniec twórca poruszył kwestię wirtualnej rzeczywistości, z którą eksperymentują twórcy z DICE. Na dzień dzisiejszy jednak stawiają na tradycyjne gry i nie zamierzają optować tylko za wirtualną rzeczywistością. Chcą poczekać i zobaczyć, jak ten system do grania się przyjmie na rynku.

Źródło: http://www.justpushstart.com/2016/04/mirrors-edge-catalyst-design-director-on-rebooting-and-vr/

Tagi: DICE Electronic Arts mirror's edge catalyst playstation 4