W Sieci pojawił się materiał wideo przygotowany przez ekipę Digital Foundry, mające na celu wykazać różnice - jeżeli takie występują - pomiędzy jakością, stabilnością oraz wydajnością gry Far Cry Primal (PS4) w wersjach na PlayStation 4 oraz Xbox One.
Jak się okazuje, poza rozdzielczością oraz wygładzaniem krawędzi obie edycje konsolowe różni niewiele. Efekty oraz wolumetryczne oświetlenie są niemalże tak samo wykonane na sprzęcie Sony, jak i Microsoftu. Far Cry Primal (PS4), w porównaniu do Far Cry 4 (PS4), cechuje się wzrostem wydajności i nie gubieniem klatek. Najnowsza odsłona serii notuje prawie zawsze stabilne 30 klatek na sekundę i tylko podczas dynamicznych scen oraz gwałtownych ruchach kamery doszukać się można spadków animacji.
Far Cry Primal (PS4) dostępne jest na rynku od 23 lutego, naszą recenzję gry możecie przeczytać pod tym adresem. Ponadto zapraszamy również do naszej autorskiej solucji.