Paweł Musiolik Paweł Musiolik 23.02.2016 20:17
Co w kolejnej aktualizacji Fallout 4?
679V

Co w kolejnej aktualizacji Fallout 4?

PC-towcy otrzymali aktualizację czwartego Fallouta do wersji 1.4, która dostępna jest w kanale beta, co oznacza, że chętni mogą ją przetestować będąc świadomym ewentualnych problemów. Na podstawie nieskończonej jeszcze aktualizacji możemy zobaczyć, czego doczekamy się za jakiś czas na PS4.

Oczywiście musimy mieć na uwadze, że nie każda wylistowana przez Bethesdę poprawka dotyczyć będzie także PS4, ale większość błędów jest wspólna dla wszystkich platform.

Nowe funkcje

  • Obsługa dodatków
  • Dodatkowe możliwości personalizacji grafik, dodane do warsztatu:
    • Dodatki dla supermutantów, w tym totem z mięsem, wór z truchłami i wózek z mięsem
    • Dodatki dla bandytów, w tym totemy, klatki i namioty bandytów
    • Malowidła abstrakcyjne i portrety
    • Mnóstwo nowych szyldów
    • Więcej wariantów drzwi metalowych i drewnianych

Poprawki

  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności
  • W trakcie zadania „W pogoni za tropem”, biurko Kelloga pozostanie działającym miejscem do przechowywania
  • W trakcie zadania „Operacja Czerwony Blask” naprawiono błąd polegający na tym, że towarzyszy nie można było odesłać po jego zakończeniu
  • Naprawiono błąd w zadaniu „Ząb Kremvha”, polegający na tym, że przedmioty związane z zadaniem nie pojawiały się prawidłowo
  • Po ataku na osadę, pojawi się teraz komunikat z wynikiem ataku, jeśli gracz nie odpowiedział
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że efekty na ekranie pozostawały nawet po zakończeniu używania lunety
  • Naprawiono błąd polegający na próbie sprintu w perspektywie trzeciej osoby, z wybranym działkiem obrotowym
  • Profit Bombowo poziomu 4. właściwie zwiększa teraz obszar działania ładunków wybuchowych.
  • Profit Towar z odzysku zawiera teraz dodatkowe rodzaje zwykłej amunicji
  • Naprawiono błąd znikania Calvina Whitakera w Krypcie 81
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że profity Ninja i Piaskowy dziadek dawały niewłaściwe premie obrażeń
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że Pośpiech kostuchy poziomu 3. nie wypełniał właściwie wskaźnika krytyczności
  • Naprawiono błąd niewłaściwego pojawiania się kart dostępu w Krypcie 75
  • Naprawiono błąd nie pojawiania się wrogów w trakcie „Ostatniego lotu Bractwa”
  • Perspektywa pierwszej osoby w trakcie noszenia pancerza wspomaganego i szybkiego przełączenia broni nie spowoduje już blokady Pip-Boya
  • Naprawiono błąd niewłaściwego zerowania licznika autozapisu
  • Naprawiono błąd znikania menu Pip-Boya w trakcie pływania
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że wyrzucenie dużych ilości jednego przedmiotu powodowało automatyczne wyrzucenie legendarnego przedmiotu
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że wyjście z pracowni powodowało błędne działanie widoku trzeciej osoby
  • Skrybę można teraz właściwie przypisać do kolejnych osad
  • Naprawiono błąd podwajania transportów złomu
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że sprzedawcy niewłaściwie wymieniali kapsle po kilku transakcjach pod rząd
  • Naprawiono błąd komunikatu szybkiego zapisu i autozapisu, który pozostawał na ekranach wczytywania
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że jeśli zapisano rozgrywkę z obiektem pływającym po wodzie, po wczytaniu nie pływał on właściwie

Tagi: Bethesda Game Studios Bethesda Softworks Fallout 4 playstation 3 playstation 4