Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter celuje w 1080p, wykorzysta siódmy rdzeń PS4

CEO studia Frogwares postanowił wypowiedzieć się o aspektach technicznych nadchodzącego . Wygląda na to, że gra wykorzysta siódmy rdzeń PlayStation 4.
Trudno się dziwić graczom, że mają pewne oczekiwania wobec nadchodzącego . Dlatego też Wael Amr, CEO studia Frogwares, postanowił opowiedzieć nam o szczegółach technicznych produkcji. Wygląda na to, że nie mamy co liczyć na 60 klatek na sekundę, ale 1080p jest w zasięgu możliwości studia.
Nie, nie będzie 60-klatek na sekundę. Wierzę, że wszyscy zdają sobie sprawę, iż Sherlock Holmes: The Devil's Daughter nie jest wymagającą grą FPS. Nie chcemy poświęcać detali i szczegółów, aby uzyskać 60 klatek na sekundę.




Amr dodał następnie, że zespół celuje w 1080p na konsolach obecnej generacji. Twórcy planują także wykorzystać siódmy, niedawno odblokowany przez Sony rdzeń PlayStation 4, aby zwiększyć wydajność. Aczkolwiek, jak wyjaśnił Arm, siódmy rdzeń będzie wykorzystywany przede wszystkim do "symulowania fizyki".