Daniel Stroński Daniel Stroński 16.02.2016 19:05
Oto zalety grywalnej Quiet w Metal Gear Online
1228V

Oto zalety grywalnej Quiet w Metal Gear Online

Marzec przynieść ma dodatki do sieciowej części gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4), w których dostaniemy nowy tryb i mapy, rzeczy do modyfikowania swojej postaci oraz grywalną Quiet. Czym różni się od reszty bohaterów?

Wiemy już, że marcowy dodatek "Cloaked in Silence" do Metal Gear Online wyceniony został na 16,50 zł i zawrze w sobie trzy mapy oraz grywalną Quiet. Na oficjalnej stronie gry przedstawiono, czym postać wyróżnia się na tle reszty pdoczas sieciowych starć w MGS V.

Quiet dostępna będzie jako unique character, czyli postać do wyboru przed misją, w którą wciela się losowy gracz z drużyny. Co potrafi? Celować, oczywiście. Podczas mierzenia z broni (FPP/TPP), strzał padnie dokładnie w miejsce wskazane przez celownik, który praktycznie nie będzie się kołysał. Dodatkowo bohaterka jest w stanie biegać bez przerwy, a do tego chwilowo jeszcze bardziej zwiększać tempo biegu i stawać się niewidzialną. Jej skoki zaś umożliwiają dostanie się w miejsca niedostępne dla innych.

Szczegóły reszty marcowych dodatków znajdziecie tutaj. W galerii poniżej czeka kilka zrzutów.

Źródło: http://www.konami.jp/mgs5/tpp/en/online/notes.php5

Tagi: