Dobry zabójca dobiera metodę odpowiednią do warunków, czyli jak projektuje się etapy w Hitman

Gry
499V
Dobry zabójca dobiera metodę odpowiednią do warunków, czyli jak projektuje się etapy w Hitman
Andrzej Ostrowski | 16.02.2016, 15:32

Niektóre „dzienniki deweloperskie” potrafią pozwolić zainteresowanym graczom wejrzeć w nieco bardziej techniczny proces twórczy danej produkcji. Tak jest właśnie w wypadku , gdyż dzięki ostatniemu wideo dowiemy się, jaka idea przyświecała twórcom w trakcie wymyślania poziomów.

Jacob Mikkelsen i Marta La Mendola to projektanci poziomów Io Interactive, którzy pracują obecnie nad Hitman.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z wypowiedzi możemy wywnioskować, że budowanie poziomów zazwyczaj zaczyna się na papierze, gdzie powstaje pierwszy szkic lokacji. Określa się lokację, środowisko, pomieszczenia, fabułę i w jaki sposób BN-i wykorzystują elementy danego etapu.

Gramy oczywiście w , co oznacza, że trzeba się następnie zastanowić, w jaki sposób zabijemy nasz cel oraz jakie metody morderstwa będą dostępne tylko dla danej lokacji. Więcej na poniższym materiale wideo.

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper