Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 16.02.2016 15:32
Dobry zabójca dobiera metodę odpowiednią do warunków, czyli jak projektuje się etapy w Hitman
414V

Dobry zabójca dobiera metodę odpowiednią do warunków, czyli jak projektuje się etapy w Hitman

Niektóre „dzienniki deweloperskie” potrafią pozwolić zainteresowanym graczom wejrzeć w nieco bardziej techniczny proces twórczy danej produkcji. Tak jest właśnie w wypadku Hitman (PS4), gdyż dzięki ostatniemu wideo dowiemy się, jaka idea przyświecała twórcom w trakcie wymyślania poziomów.

Jacob Mikkelsen i Marta La Mendola to projektanci poziomów Io Interactive, którzy pracują obecnie nad Hitman.

Z wypowiedzi możemy wywnioskować, że budowanie poziomów zazwyczaj zaczyna się na papierze, gdzie powstaje pierwszy szkic lokacji. Określa się lokację, środowisko, pomieszczenia, fabułę i w jaki sposób BN-i wykorzystują elementy danego etapu.

Gramy oczywiście w Hitman (PS4), co oznacza, że trzeba się następnie zastanowić, w jaki sposób zabijemy nasz cel oraz jakie metody morderstwa będą dostępne tylko dla danej lokacji. Więcej na poniższym materiale wideo.

Tagi: hitman IO Interactive playstation 4 Square Enix wideo