Dobry zabójca dobiera metodę odpowiednią do warunków, czyli jak projektuje się etapy w Hitman
Niektóre „dzienniki deweloperskie” potrafią pozwolić zainteresowanym graczom wejrzeć w nieco bardziej techniczny proces twórczy danej produkcji. Tak jest właśnie w wypadku , gdyż dzięki ostatniemu wideo dowiemy się, jaka idea przyświecała twórcom w trakcie wymyślania poziomów.
Jacob Mikkelsen i Marta La Mendola to projektanci poziomów Io Interactive, którzy pracują obecnie nad Hitman.
Z wypowiedzi możemy wywnioskować, że budowanie poziomów zazwyczaj zaczyna się na papierze, gdzie powstaje pierwszy szkic lokacji. Określa się lokację, środowisko, pomieszczenia, fabułę i w jaki sposób BN-i wykorzystują elementy danego etapu.
Gramy oczywiście w , co oznacza, że trzeba się następnie zastanowić, w jaki sposób zabijemy nasz cel oraz jakie metody morderstwa będą dostępne tylko dla danej lokacji. Więcej na poniższym materiale wideo.