W Far Cry Primal nie będzie liniowej fabuły

Wygląda na to, że tym razem Ubisoft chce podejść do serii Far Cry trochę inaczej. Mianowicie nie uświadczymy w liniowej fabuły.
Do tej pory historie w grach Ubisoftu raczej nie wykorzystywały możliwości, jakie daje otwarty świat. będzie jednak eksperymentem, w którym zastosowano nieliniową strukturę fabularną. Opowiedziała o tym Paola Joyaux z Ubisoft:
Szkieletem fabuły jest łącząca wszystko wioska. Eksplorując dzicz, napotkacie specjalistów, z czego każdy z nich stanie się Waszym mentorem w specjalności, która może pomóc Wam przetrwać w świecie. Po ściągnięciu specjalisty, postać zbuduje sobie chatę, a Wy, współpracując ze specjalistami, będziecie mogli pozyskiwać dla nich komponenty oraz nowe technologie, które nie tylko pomogą Wam ulepszyć wioskę, ale również pozwolą poznać kolejne wątki fabularne, które mogą wpłynąć na wątek główny.




Wniosek jest taki, że zależnie od specjalistów, których uratujemy, inaczej rozwiniemy wioskę. A inaczej rozwinięta wioska, nieco zmieni fabułę gry, prawdopodobnie wpływając na ilość opcji i możliwości, jakie będzie mógł wykorzystać gracz.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Far Cry Primal.