Patryk Jankowski Patryk Jankowski 04.02.2016 11:17
Model poruszania się w Mirror's Edge Catalyst nie będzie Was ograniczał, potwierdzają twórcy
381V

Model poruszania się w Mirror's Edge Catalyst nie będzie Was ograniczał, potwierdzają twórcy

Mirror's Edge Catalyst (PS4) zapowiada się na kawał dobrego kodu ze światem o w pełni otwartej strukturze i rozbudowanym modelem poruszania się. 

Przedstawiciel studia DICE, Erik Odeldahl, zapewnił graczy w rozmowie z redakcją Prankster 101, że w świecie gry Mirror's Edge Catalyst (PS4) nic nie będzie ich ograniczać i krępować ruchów głównej bohaterki. Faith, ma ponownie zrewolucjonizować podejście do poruszania się po lokacjach w ramach widoku FPP.

''Opracowaliśmy system poruszania się na nowo, od podstaw, z tą samą ideą. Naszym zadaniem, które wykonaliśmy, było wprowadzenie do gry tak bardzo responsywnego modelu poruszania się, którego nie znajdziecie w innych grach.

Nadal nad tym pracujemy, bo chcemy, aby nasza gra nikogo nie ograniczała i była intuicyjna. Gdy tylko zechcesz gdzieś dojść, wskoczyć, to musisz się tylko postarać, bo w tej grze nie będzie ograniczeń.'' - komentuje Odeldahl.

Twórca potwierdza, że nauczyli się bardzo dużo przez ostatnie lata ogrywając oryginalne Mirror's Edge™ (PS3) wielokrotnie i wsłuchując się w komentarze społeczności graczy. DICE miało ambitny pomysł, którego realizacja musiała potrwać, a restart całej marki pozwolił stworzyć ogromny świat i wielką swobodę. Producent dodaje również, że Faith w swojej nowej przygodzie nie będzie przez nikogo ograniczana.

Mirror's Edge Catalyst (PS4) ma pojawić się już 24 kwietnia tego roku na PlayStation 4. Tytuł zapowiada się bardzo dobrze, szczególnie za sprawą otwartej struktury świata oraz silnika graficznego Frostbite. Jeszcze w tym tygodniu powinniśmy poznać więcej informacji o tej grze.

 

 

Źródło: http://gamingbolt.com/mirrors-edge-catalyst-is-more-responsive-than-any-other-game-out-there-say-developers

Tagi: DICE Electronic Arts mirror's edge catalyst playstation 4 wywiad