Layers of Fear nie potrzebowało 7 rdzenia konsoli

Twórcy polskiego uważają, że horrory są na tyle filmowym gatunkiem, że moc 6 rdzeni w PlayStation 4 całkowicie wystarczy aby osiągnąć taką jakość, jaką zamierzyli.
to produkcja, w której wcielamy się w malarza żyjącego w XIX wieku, który stara się ukończyć swój obraz. Niestety, z powodu choroby psychicznej praca zamienia się w koszmar, a eksploracja ogromnej posiadłości protagonisty co krok zaskakuje i łamie wszelkie schematy. Artysta będzie zmuszony stawić czoła własnym lękom i smutnej przeszłości.
Materiały i zrzuty ekranu udowadniają, że twórcy wycisnęli naprawdę dużo z silnika Unity, a teraz ogłosili, że będzie śmigało w stałych 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p.




Gra będzie miała swoją premierę 16 lutego tego roku.