I Am Alive - zapowiedź producenta

Inf. prasowa
1147V
I Am Alive - zapowiedź producenta
Majk | 30.09.2011, 12:37
PS3 X360 PSN XL

Wczoraj mogliśmy obejrzeć premierowy zwiastun I Am Alive, dziś za to producent postanowił podzielić się z nami detalami odnośnie postapokaliptycznej przygody, która trafi do Xbox LIVE Arcade i PlayStation Network już tej zimy.

Wczoraj mogliśmy obejrzeć premierowy zwiastun I Am Alive, dziś za to producent postanowił podzielić się z nami detalami odnośnie postapokaliptycznej przygody, która trafi do Xbox LIVE Arcade i PlayStation Network już tej zimy.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Ubisoft® ogłosił, że I Am Alive, postapokaliptyczna gra przygodowa, będzie dostępna w Xbox LIVE® Arcade dla konsoli Xbox 360® oraz PlayStation®Network zimą tego roku. Wydana przez Ubisoft Shanghai gra została zaprojektowana tak, aby stworzyć przekonujący, zniszczony po katastrofie świat, w którym gracze stają przed wyborami zmuszającymi do myślenia.
 
I Am Alive zabiera nas w podróż, w której bohater musi odnaleźć swoją żonę i córkę, które zaginęły podczas „Wydarzenia”. Rok po nim dociera do Haventon, swojego miejsca zamieszkania, które jest w kompletnej ruinie. Budynki są zniszczone, toksyczny kurz zalega na ulicach, a ludność jest wycieńczona. Wszystko to sprawia, że mieszkańcy podejmują wszelkie możliwe działania, aby przeżyć.
 
„Wiemy, że ludzie czekali na tą grę i wierzymy, że było warto” powiedział Adam Novickas, Dyrektor Marketingu Ubisoft. „I Am Alive prezentuje unikalne podejście do postapokaliptyczno-survivalovego gatunku przez stworzenie bardziej złożonych i oddziałujących na emocje gracza sytuacji. Xbox LIVE Arcade i PlayStation Network są idealnymi platformami do uchwycenia dojrzałości i wyzwań jakie niosą doświadczenia związane z grą”.
 
W I Am Alive, gracze staną przed wyzwaniami zarówno związanymi z otoczeniem, jak i z wrogami. Wytrzymałość i zarządzanie zasobami będą kluczowe, w sytuacji narażenia na śmiertelną atmosferę i zmierzenia się z ogromem budynków w czasie poszukiwania zaopatrzenia. Dodatkowo unikalny system walki będzie wymagał od graczy umiejętności zastraszania: tchórze uciekną przed pustym pistoletem, podczas gdy inni wrogowie będą chcieli się z nami zmierzyć.
Źródło: własne

Larma Del Kalwey - Ultranubience

Puś mie z tego tramwaja!!!!!
84%
W sumie wygląda ciekawie. Pozdrawiam.
84%
Ground Zeroes to DEMO. Nie grałem, to wiem.
84%
Widzę... Nosorożca!!!
84%
Mie koty kąsają po jajkach. Wiem co to za ból. Nie polecam. Pozdrawiam.
84%
Pokaż wyniki Głosów: 84

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper