Który zwiastun z PlayStation Experience był najczęściej oglądanym?
Na tegorocznej imprezie PlayStation Experience pokazano wiele zwiastunów pokaźnej ilości gier. Pojawiły się one zarówno w czasie konferencji jak i po niej. Jeśli ciekawi Was tytuł produkcji z największą oglądalnością koniecznie zajrzycie dalej.
Redakcja portalu DualShockers postanowiła zliczyć oglądalność zwiastunów dodanych na YouTube. Obliczeń dokonano na oficjalnym kanale PlayStation oraz na kanałach poszczególnych wydawców. Lista 35 tytułów posortowanych pod względem liczby odtworzeń przedstawia się następująco:
- – 4,145,513
- – 3,842,009
- (zwiastun rozgrywki) – 750,883
- – 495,549
- – 465,009
- – 431,552
- – 357,738
- – 354,669
- – 334,962
- – 303,641
- – 261,021
- – 177,571
- – 176,403
- – 148,305
- – 131,763
- – 128,233
- – 123,254
- – 114,395
- – 112,325
- – 74,498
- Brutal – 69,726
- – 66,494
- Gry od Adult Swim – 54,115
- – 52,868
- – 51,483
- – 43,275
- – 42,498
- Call of Duty: World League – 41,563
- – 37,155
- – 35,857
- – 52,688
- – 31,926
- – 25,392
- – 15,444
- – 14,844
Bez najmniejszych problemów można zauważyć, ze największą popularnością cieszy się znana marka jaką jest Final Fantasy. Zaskakujące jest drugie miejsce w postaci zupełnie nowego tytułu. pokazuje skalę zainteresowania grami typu MOBA, które wielkimi krokami wstępują również na konsole. Kolejne miejsca to już prawie dziesięciokrotnie mniejsza oglądalność lecz warto mieć na uwadze fakt, że gry te już wielokrotnie były pokazywane.