Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 20.11.2015 18:20
Deus Ex: Rozłam Ludzkości "nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał"
858V

Deus Ex: Rozłam Ludzkości "nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał"

Deus Ex: Bunt Ludzkości jest naprawdę solidnym tytułem z dobrą grafiką, ale jedną z cech produkcji stała się charakterystyczna, żółta szata graficzna. Niemalże każda lokacja opierała się o mieszankę czarnego z żółtym. W Deus Ex: Rozłam Ludzkości (PS4) ulegnie to jednak zmianie.

A to wszystko dzięki Jonathanowi Jacques-Belletetemu, dyrektorowi odpowiedzialnemu za grafikę produkcji. Jacques-Belletete zapewnił, że Deus Ex: Rozłam Ludzkości (PS4) "nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał".

Wspomniał o tym w rozmowie z serwisem OXM.

Bunt Ludzkości był o nadejściu ery transhumanizmu, stąd czarny i żółty. Dobra, pewnie zastanawiacie się, co te barwy mają w ogóle wspólnego z transhumanizmem, nie? Chodzi o to, że obydwa kolory miały za zadanie naśladować malarstwo renesansowe. W Rozłamie Ludzkości jednak świat zaczyna bać się transhumanizmu, stąd żółć i czerń musi się wycofać pod ścianę. Nowy porządek w świecie Deus Ex przypomina bardziej korporacyjny feudalizm, więc stylowo naśladujemy średniowiecze. Barwy będą nienasycone z dominującą szarością, błękitem i wyblakłym brązowym. W krótkich, żołnierskich słowach: Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał.

Cóż, jak sprawdzi się w praktyce nowa paleta barw, zobaczymy dopiero w sierpniu 2016 roku.

Źródło: https://toids.wordpress.com/2015/11/20/deus-ex-mankind-divided-is-less-piss-coloured-says-eidos-montreal/

Tagi: Deus Ex: Rozłam ludzkości Eidos Montreal playstation 4