Star Wars Battlefront na PS4 nie zaliczy powtórki z BF4 - mamy stałe 60 klatek na sekundę
Studio DICE zadebiutowało na konsolach PlayStation 4 wraz ze swoim i dobrze pamiętamy, jak tragiczna była to premiera w kwestiach technicznych. nie pokazało poprawy, ale zapowiada się, że nie będzie się do czego przyczepić w przypadku .
Czy nasz wybór padnie na wielką walkę na Hoth, czy będziemy się ścigać na zalesionym Endorze - 60 klatek na sekundę niemal nie spada, gwarantując graczom płynną rozgrywkę i nie pozwalając tłumaczyć swojego braku umiejętności kiepską optymalizacją gry.
Ekipa z DigitalFoundry przeprowadziła testy finalnej wersji , jaką dostaniemy już w ten czwartek. Oczywiście wciąż jest miejsce na ewentualną łatkę premierową, ale obecny framerate nie wydaje się jej potrzebować. Pamiętajmy jednak, że jest to m. in. zasługa obniżenia rozdzielczości do 900p.