Call of Duty: Black Ops III na PS3 i X360 w 30 FPS. Może...

Do tej pory, niezależnie który deweloper pracował nad serią Call of Duty, hasło 60 FPS albo śmierć pojawiało się za każdym razem. Oczywiście nie było to stałe 60 klatek na sekundę, ale o 30 FPS nikt nawet nie mówił. Do dziś.
Thomas Wilson z Beenox, które odpowiada za past-genową wersję w rozmowie z dziennikarzem Develop przyznał, że studio mierzy w 30 klatek na sekundę. Wilson przyznał, że pierwotnie mierzono w 60 klatek, ale okazało się to niemożliwe do zrealizowania.
Staraliśmy się dobić do 60. Jednak było to coraz trudniejsze, zwłaszcza gdy pracujesz na tej i poprzedniej generacji. Więc mierzymy w 30 klatek. Oczywiście gra nadal będzie grywalna, w innym przypadku nie byłoby to Call of Duty.




Oczywiście problemem są podzespoły PS3 i X360, zwłaszcza mała liczba pamięci RAM.
To co robimy, to stopniowe zmniejszanie szczegółowości wszystkich modeli, zmniejszając zapotrzebowanie gry na pamięć. Dbamy jednocześnie, by trzon gry i to jak się w nią gra pozostał nienaruszone.
Cóż, jak widać Activision dba o to, by ludzie wybrali odpowiednią wersję. Przypominamy, że Black Ops III na poprzednią generację konsol pozbawiony będzie singla.