Mamy listę zmian, które pojawią się w aktualizacji 1.10 do Wiedźmin 3: Dziki Gon

Jeśli lista zmian ma CZTERNAŚCIE STRON A4, to najczęściej wydaje się je w formie DLC, a nie aktualizacji. Wygląda na to, że wydawanie łatki 1.09 do nie miało sensu, kiedy zmieniono tak wiele rzeczy, że trzeba było podbić numerek do 1.10.
Nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery aktualizacji do , ale trzeba przyznać jedno. Lista zmian jest naprawdę ogromna. Większość rzeczy dotyczy błędów związanych z rozgrywką i zadaniami.
Patch 1.10 changelog is here. Find it at: http://t.co/cZWOf91rZv @witchergame #WildHunt #HeartsofStone pic.twitter.com/08jxJtjUq1
— Marcin Momot (@Marcin360) październik 8, 2015




Zawierająca 600 pozycji lista jest tak duża, że zdecydowaliśmy się, aby umieścić ją w formie PDF-u. Jest w języku polskim. Listę zmian można zobaczyć pod tym linkiem.
Poniżej zmiany dotyczące samej rozgrywki:
ROZGRYWKA
- Naprawiono rzadki błąd powodujący nieprawidłową regenerację wytrzymałości.
- Naprawiono rzadki błąd powodujący przyśpieszony ruch postaci po użyciu kuszy, rzuceniu petardy lub ataku mieczem podczas jazdy konnej.
- Naprawiono błąd nieprawidłowego zliczania wagi przedmiotów w ekwipunku.
- Naprawiono rzadki błąd powodujący, że efekt zwolnionego tempa spowodowany rzuceniem czaru przez Caranthira nie przestawał działać po zakończeniu czasu.
- Naprawiono rzadki błąd powodujący problem z działaniem eliksiru Wyśmienity Grom.
- Naprawiono błąd powodujący, że strumień ognia mógł zostać użyty, nawet jeśli nie został wyposażony w Panelu Postaci.
- Naprawiono błąd powodujący, że Płotka zachowywała się nieprawidłowo podczas wyścigu w zadaniu "Ażeby widłogona zwabić".
- Naprawiono rzadki błąd powodujący, że regeneracja zatrucia eliksirami była zablokowana po wypiciu odwaru z Baby Wodnej.
- Schematy rzemieślnicze posiadane przez kupców posiadają informację o poziomie potrzebnym do użycia przedmiotu.
- Poprawiono kolorystykę etykiety "Wymagany poziom" przedmiotów dostępnych u kupców i skrzyni na ekwipunek. Teraz, jeśli Geralt ma zbyt niski poziom, informacja "Wymagany poziom" będzie czerwona.
- Wprowadzono modyfikacje uniemożliwiającą sprzedaż petard i eliksirów.
- Poprawiono pojedyncze problemy ze skalowaniem potworów w trybie Nowa Gra +.
- Wprowadzono kilka ulepszeń dotyczących Gwinta, łącznie z możliwością wyboru trzech poziomów trudności dostępne w menu głównym gry Opcja>Gra.
- Wprowadzono szereg ulepszeń związanych z balansem gry w trybie Nowa Gra +.
- Poprawiono schemat rzemieślniczy dla ulepszonych rękawic Wilka można już je stworzyć bez rękawic Gryfa.
- Naprawiono błąd, w którym wzrost poziomu zatrucia eliksirami po wypiciu odwarów nie był ujęty w statystykach postaci.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wysoki poziom toksyczności blokował możliwość eksploracji wchodzenia na łódź i drabinę.
- Wprowadzono ulepszenie zmieniające kolor miecza w zależności od użytych run.
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował nieprawidłowe pojawianie się przycisku interakcji przy podejściu do drabiny.
- Naprawiono błąd, w którym Geralt pozostawał przyczepiony do tonącej łodzi podczas celowania kuszą.
- Naprawiono rzadki błąd, w którym Geralt wyrzucany był w powietrze po podejściu do rumpla łodzi.
- Naprawiono rzadki błąd, w którym słudzy Dzikiego Gonu biegali w kółko podczas zadania Bitwa o Kaer Morhen.
- Naprawiono błąd, w którym Ifryt nie był niewrażliwy na wszystkie warianty znaku Igni.
- Poprawiono balans gry dla katakana.
- Poprawiono balans gry dla poziomu trudności "Droga ku zagładzie".
- Naprawiono informacje o osiągnięciu "Kolekcjoner kart" dodano powiadomienie o brakujących kartach.
- Naprawiono łup pojawiający się przy gęsiach i kurczakach .
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze będący w Velen nie mogli przeglądać mapy Novigardu i przez to używać punktów szybkiej podróży.
- Naprawiono błąd powodujący pojawienie się punktu zapisu po odwiedzeniu tablicy ogłoszeń w połowie zadania z Porońcem.
- Naprawiono problem podczas walki z Nithralem, który powodował, że NPC nie mógł się poruszać.
- Naprawiono błąd, który powodował, że tatuaż z Wiedźmina 2 pojawiał się w grze Wiedźmin 3, mimo że gracz ukończył misję jego usunięcia.
- Naprawiono błąd, który pozwalał na wielokrotne rzucenie alternatywnej wersji Yrden przy odpowiednich talentach.
- Usunięto możliwość zabicia NPCów za pomocą petardy Smoczy Sen.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wrodzy NPC mogli zablokować Geralta w trybie walki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Kamień Runiczny Perun blokował przyrost punktów adrenaliny przy użyciu stalowego i srebrnego mistrzowskiego miecza szkoły Niedźwiedzia.
- Naprawiono błąd, który powodował , że Geralt mógł zostać unieruchomiony przy wraku statku w Velen.
- Naprawiono rzadki błąd powodujący spowolnione pojawianie się przycisku interakcji.
- Naprawiono rzadki błąd brakującego wróża podczas zadania Gwint: Rozgrywki w Velen.
- Naprawiono błąd w poruszaniu się postaci po rozmowie z zielarzem w pobliżu karczmy "Gęsia Pipa".
- Naprawiony błąd, który powodował, że sakiewka z łupem zawisała nad ziemią, podczas gdy Geralt wykonywał skok w powietrzu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że znak Yrden o zwiększonej mocy sprawiał, że przeciwnicy nie mogli się ruszyć.
- Naprawiono błąd, który powodował zamknięcie okna sklepu po użyciu klawisza informacji o przedmiocie.
- Naprawiono nienaturalne zachowanie wywern w niektórych lokacjach.
- Naprawiono błąd, w którym gracz nie mógł przekazać Yen kryształu Filippy w Kaer Morhen.
- Naprawiono błąd, w którym pokonani NPC wskrzeszali się i ginęli ponownie podczas rozmowy po walce.
- Naprawiono błąd, który powodował brak ikony poszukiwania skarbów na mapie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wizerunek Geralta pojawiał się w nieprawidłowym miejscu, jeśli ekwipunek został otwarty podczas żeglowania.
- Naprawiono błąd, w którym osiągnięcia nie działały prawidłowo w wersji 1.07. po wgraniu zapisu stworzonego z wersji 1.06.
- Poprawiono błąd, który powodował, że statystki przedmiotu różniły się, jeśli był on kupiony u handlarza.
- Naprawiono balans gry dla zadania "Nithing" w trybie Nowa Gra +.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ruch postaci mógł wydawać się przyśpieszony lub spowolniony po sekwencji w zwolnionym tempie, np. podczas jazdy konnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt regeneracji żywotności nie kumulował się po spożyciu jedzenia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kowal we wsi Jawornik sprzedawał schemat rzemieślniczy "Komplet Wyśmienitej Zbroi Szkoły Gryfa".
- Naprawiono błąd, który powodował, że krypta w Białym Sadzie była zamknięta, co uniemożliwiało ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Żmii".
- Naprawiono problem z balansem gry w trybie Nowa Gra +, mającym szczególny wpływ na walkę z udziałem Cerys w zadaniu "Królewski gambit".
- Naprawiono błąd, w którym samouczek mutagenów nie sprawdzał, czy gracz posiada mutageny.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zdobycie skarbu w zadaniu "Łupy Wojenne".
- Naprawiono nieprawidłowe działanie zdolności "Młynek".
- Naprawiono błąd, który powodował, że karta do Gwinta "Manekin do ćwiczeń" posiadała wartość punktową.
- Naprawiono kilka błędów związanych z rozmową z Vernonem Rochem w różnych momentach gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że parowanie nie było zaliczane podczas samouczka walki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienia sterowania nie resetowały się i wymagały przeładowania gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że brakujące składniki alchemiczne nie aktualizowały się w oknie z przepisem.
- Naprawiono błąd z poziomem Filippy w zadaniu "Najciemniej jest pod latarnią" w trybie Nowa Gra +.
- Naprawiono błąd dający dostęp do ekwipunku na początku trybu Nowa Gra +, pomimo jego blokowania przez zadanie.
- Naprawiono błąd, w którym krabopająk nie poruszał się przez jakiś czas, jeśli gra została załadowana z zapisu przed samą walką.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wykrzyknik, który oznacza dostępne zadanie, pojawiał się nad głową Zoltana przez cały czas trwania zadania "Bitwa o Kaer Morhen".
- Naprawiono błąd, który powodował, że strażnik prowadzący Geralta do piwnicy Rosy, zaczynał lewitować.
- Naprawiono błąd, który blokował Ciri, jeśli ta opuściła wyznaczone pole gry podczas zadania "Historia Ciri: Na złamanie karku".
- Naprawiono błąd, który powodował, że dezerterzy w okolicy zadania "Ludzie w opałach" byli nieśmiertelni.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że użycie Igni powodowało przyspieszoną regenerację wytrzymałości przeciwników.
- Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się samouczka schowka na przedmioty przy rozpoczęciu nowej gry.
- Dodano brakującą nazwę mutagenu zdobytego po pokonaniu południcy w zadaniu "Zlecenie: Licho przy studni".
- Naprawiono błąd, w którym Bies na Krzywuchowych Moczarach odradzał się po każdej medytacji Geralta.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ludzie pojawiali się w Ruinach Karczmy na Skellige zanim ta została uwolniona od potworów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł utknąć pomiędzy budynkami w Oxenfurcie.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wspinaczkę w zadaniu "Zlecenie: Bestia z oxenfurckiej puszczy".
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.