Assassin’s Creed: Syndicate działa w płynnych 30 FPS-ach na PS4. Problem w tym, że jest najeżone błędami

Nie oszukujmy się, po Assassin’s Creed Unity wiele osób boi się zaryzykować sięgnięcia po kolejną część, jaką jest . Z opinii osób, którym udało się ograć tytuł na PlayStation 4, wynika, że nie mamy się jednak o co martwić. Przynajmniej jeśli chodzi o ilość klatek na sekundę, bo w przypadku błędów… nie jest dobrze.
Serwis PushSquare otrzymał możliwość zagrania w na PlayStation 4. Z opinii Roberta Ramseya wynika, że w trakcie gry nie napotkał większych problemów z płynnością gry, ogrywając tytuł w przyjemnych dla oka 30 klatkach na sekundę.
Problem polega na tym, że w ciągu trwającego dwadzieścia minut dema, napotkał naprawdę brzydkie błędy. Przykładowo postać kilkukrotnie wpadła w tekstury, podobnie zresztą jak bohaterowie niezależni. Zawieszanie się animacji czy chodzenie postaci po ścianach również się zdarzyło.




Ostatecznie wniosek, jaki wyciągnął jest taki, że Assassin’s Creed: Syndicate prezentuje się na pewno lepiej niż Unity, lecz, choć rozumie, że takie gry mogą mieć błędy, to przyznał, że w ciągu zaledwie dwudziestu minut zobaczył ich po prostu zbyt wiele. Efektem jest to, że boi się o stan, w jakim tytuł trafi do sklepów.