Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 14.08.2015 21:15
Wyszkolona koza bojowa będzie kompanem Big Bossa. Do tego nowe informacje o modelu jazdy
1097V

Wyszkolona koza bojowa będzie kompanem Big Bossa. Do tego nowe informacje o modelu jazdy

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) nie zostało pozbawione ekscentrycznego humoru Hideo Kojimy. Widzieliśmy już na kilku wideo, że w grze pojawią się różnorakie zwierzęta, z czego część można wysłać z powrotem do bazy. Dziś jednak dowiedzieliśmy się, że koza wcale nie będzie tylko maskotką, a wiernym kompanem, którego nie raz wezwiemy w boju...

Afganistan, kozy, ma sens, prawda? To samo prawdopodobnie pomyślał Hideo Kojima w trakcie tworzenia Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4). Nie zatrzymał się jednak tylko na tym i umożliwił wykorzystanie kozy w boju.

W jaki sposób? Będziemy mogli wezwać ją w trakcie misji, a następnie wykorzystać ją do przekradnięcia się, podobnie zresztą jak całe stada, które znajdziemy w trakcie gry. Działa to trochę podobnie jak tłumy w serii Assassin's Creed. W cięższych sytuacjach koza może służyć jako "mobilny murek", zza którego możemy prowadzić ostrzał. Nie jest on niestety zbyt trwały.

Zostawiając na chwilę kozy, warto przyjrzeć się wpisowi na japońskim PlayStation Blog. Wygląda na to, że sterowanie pojazdami będzie w dużej mierze zależało od stanu drogi. Zupełnie inaczej jeździ się w końcu po suchym piasku, inaczej po asfalcie, a jeszcze inaczej w deszczu. Z innych rzeczy warto także wymienić, że za wysyłanie zwierząt w powietrze, będziemy dostawali emblematy, a nawet trofea.

Ciekawostką jest również to, że muzyka w grze będzie się wyłączała w sytuacjach, w których pozbędziemy się wszystkich wrogów z danej lokacji. W założeniu ma to być sygnał, że nie musimy się już skradać.

Źródło: http://gamingbolt.com/the-height-of-awesomeness-metal-gear-solid-5-allows-you-to-request-goat-herds-for-mobile-cover

Tagi: Kojima Productions metal gear solid v: the phantom pain playstation 3 PlayStation 4