Final Fantasy XV potrzebuje pomocy
Hajime Tabata nie był za otwarty w trakcie ATR, który na żywo odbywał się na Gamescom 2015. Więcej powiedział redaktorowi Famitsu, który rozmawiał z nim o .
Wyciągając wnioski z wywiadu, można stwierdzić, że Square ma poważne problemy z otwartym światem gry. O co chodzi?
Tabata przyznał, że ekipa odpowiedzialna za piętnastkę, wybrała się do Szwecji, do studia Avalanche, które pracuje nad . Celem wizyty było omówienie współpracy i użyczenie technologii studia, która napędza ich najnowszy projekt.
Tabata mówi wprost, że chodzi o silnik odpowiedzialny za bezstresowe działanie otwartego świata i poruszanie się w powietrzu z wielką wygodą. Łatwo z tego wywnioskować, że świat bez wczytywania o którym mówiło Square sprawia problem deweloperom i szukane jest rozwiązanie by problemu się pozbyć.
Ale czy gra wyrobi przed końcem 2016 roku?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.