Daniel Stroński Daniel Stroński 06.08.2015 16:38
"Bruce Lee na deskorolce z shotgunem" - twórcy omawiają rozgrywkę w Doomie
652V

"Bruce Lee na deskorolce z shotgunem" - twórcy omawiają rozgrywkę w Doomie

"Nieustannie do przodu" - według tej myśli tworzone jest Doom (PS4), które pokazem rozgrywki z tegorocznych targów E3 rozpaliło wyobraźnię każdego fana brutalnych FPS-ów. Czy da się stworzyć shootera, w którym nie zatrzymujemy się ani na chwilę?

Chociaż ekipa z Bethesdy nie przygotowała nowego zwiastuna na europejskie targi Gamescom, kilku członków ekipy deweloperskiej omówiło krótko podstawowe założenia rozgrywki.

 Doom (PS4) stawiać ma na nieustanne parcie do przodu - musimy wykorzystywać nabytą prędkość (tu ma pomóc podwójny skok) i unikać zatrzymywania się w miejscu, gdyż zawsze czyha na nas co najmniej kilku przeciwników.

Walcząc z jednym wrogiem, nieustannie trzeba nasłuchiwać, czy nie nadlatują pociski, kątem oka wyławiać następne jednostki - po prostu mieć się nieustannie na baczności. Dużo tu nie zaplanujemy, najważniejsza jest improwizacja. A ta obejmuje bycie w ciągłym ruchu, stąd określenie "Bruce Lee na deskorolce z shotgunem", jakie powstało w studiu.

Premiera planowana jest jeszcze na ten rok.

Źródło: YouTube (Bethesda Softworks)

Tagi: Bethesda Softworks Doom gc 2015 PlayStation 4 wideo