cdp.pl nowym dystrybutorem gier Activision

Dzieje się nie tylko w Kolonii. Na naszym rynku także nadchodzą wielkie zmiany. cdp.pl, które do tej pory dystrybuowało gry między innymi Blizzarda, Konami i Focus Home Interactive do swojego portfolio dołączy też gry Activision.
Do tej pory dystrybuowanie gier Activision zajmował się LEM, a za serię Call of Duty odpowiadało ABC Data. Jednak Activision podjęło decyzję o nawiązaniu pełnej współpracy z cdp.pl, dzięki czemu do katalogu polskiej firmy trafią następujące pozycje:
- Call of Duty: Back Ops III
- Destiny: The Taken King
- Tony Hawk's Pro Skater 5
- Skylanders SuperChargers
- Guiatr Hero Live




A także wszystko to, co w przyszłości wyda Activision. Sprawę skomentował szef cdp.pl - Michał Gembicki:
Jesteśmy zaszczyceni decyzją Activision o powierzeniu nam dystrybucji całego katalogu. To dla nas wielkie wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasza dotychczasowa praca z innymi wydawcami została zauważona. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przełożą się na sukces wszystkich tytułów Activision w Polsce.
Trzymamy kciuki za udaną współpracę i lokalizację wszystkich gier. Przynajmniej w formie napisów.