Od prototypu do remastera - Capcom przedstawia drogę, jaką przeszło Resident Evil Zero

Gry
725V
Od prototypu do remastera - Capcom przedstawia drogę, jaką przeszło Resident Evil Zero
Jaszczomb | 10.07.2015, 12:20
PS4 PS3

Zanim w 2002 roku wydano Resident Evil Zero na GameCube'a, grę tworzono na N64. Podczas trwającego obecnie Comic-Conu w San Diego pokazano, jak wielkich zmian doczekał się tytuł od prototypu na słabszą konsolę z 1999 roku.

Po dobrze przyjętym , Capcom zdecydowało odświeżyć kolejny tytuł serii RE: Zero. Ten w 2002 roku ukazał się na GameCube'ie, ale pierwsza prezentacja z imprezy TGS w 1999 roku dotyczyła ostatecznie porzuconej wersji na konsolę Nintendo 64. Jaką drogę przeszedł tytuł?

Dalsza część tekstu pod wideo

Premiera planowana jest na przyszły rok.

Źródło: YouTube (Official Capcom UK)

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper