Wiedźmin 3: Dziki Gon może podbić Japonię
Sieć Tsutaya postanowiła podzielić się z nami wynikami sprzedaży. W tym wypadku są jednak dosyć interesujące, bo wyprzedził całą „japońszczyznę”, wbijając się na sam szczyt rankingu…
…dzięki czemu stał się najczęściej sprzedawaną grę przez sieć Tsutaya. Wciąż czekamy jeszcze na inne sklepy, ale mimo wszystko – wynik robi wrażenie. Wygląda na to, że przypadł japońskim graczom do gustu.
- Wiedźmin 3: Dziki Gon – PS4
- Puzzle & Dragons: Super Mario Bros. Edition – 3DS
- Minecraft: PS Vita Edition – PS Vita
- Final Fantasy X|X-2 HD Remaster – PS4
- Style Savvy 3 – 3DS
- Bravely Second: End Layer – 3DS
- Dying Light – PS4
- Sword Art Online: Lost Song – PS Vita
- Dragon Quest X: Legend of the Ancient Dragon – Wii
- One Piece: Pirate Warriors 3 – PS Vita
- God Eater 2: Rage Burst – PS Vita
- One Piece: Pirate Warriors 3 – PS3
- Xenoblade Chronicles X – Wii U
- Super Smash Bros. For Nintendo 3DS – 3DS
- Digimon Story: Cyber Sleuth – PS Vita
- Youkai Watch 2: Headliner – 3DS
- LOVELY × CATION 1 & 2 – PS Vita
- Pro Baseball Spirits 2015 – PS3
- Pro Baseball Spirits 2015 – PS Vita
- Abunai Koi no Sosa-shitsu: Eternal Happiness – PS Vita
Przyczyną takiego stanu rzeczy jest prawdopodobnie ostra kampania marketingowa, jaką prowadził Spike Chunsoft – japoński wydawca . Innym prawdopodobnym wyjaśnieniem może być to, że w wypadku tej generacji japońscy gracze o wiele chętniej sięgają po zachodnie tytuły. Na uwagę zasługuje chociażby Dying Light, który zajął siódmą pozycję.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.