Wymóg Plusa i masa szczegółów na temat sieciowej rozgrywki w Bloodborne

Gry
2871V
Wymóg Plusa i masa szczegółów na temat sieciowej rozgrywki w Bloodborne
Jaszczomb | 06.03.2015, 13:24
PS4

Japońska strona internetowa nadchodzącego hitu twórców Soulsów  została zaktualizowana i dowiedzieliśmy się sporo na temat sieciowych aspektów rozgrywki oraz dostaliśmy kilka zrzutów.

Kooperacja w  nie obejmie wątku fabularnego i będzie oddzielnym elementem - losowymi lochami Chalice Dungeon. Krótkie przypomnienie:

Dalsza część tekstu pod wideo
Przechodząc w singlu, natkniemy się na wiele przedmiotów, będących składnikami specjalnych rytuałów. Te otwierają przejście do lochów Chalice Dungeon, a każde takie otwarcie zupełnie zmienia ich rozkład i zawartość.
 
Podziemia miasta Yharnam, do których trafimy po przejściu przez wspomniany portal, nie skażą nas na samotną eksplorację - zaprosić będziemy mogli znajomego, by wraz z nim natykać się na niespotykane nigdzie indziej potwory i zdobyć wielkie skarby. I umierać, raz za razem.
 
Można także przejść Chalice Dungeon samotnie, a jeśli układ będzie wyjątkowo fajny, gracz będzie miał opcję zapisania go i rozegrania ponownie. Najważniejsze, by bawić się z tytułem jak najdłużej.

Uaktualniona zakładka z grą na japońskiej stronie Sony zawiera w sobie ciekawe szczegóły dotyczące tego multiplayera:

  • Komunikacja z pozostałymi dwoma graczami przebiega poprzez gesty
  • Po pokonaniu bossa, kooperacja dobiega końca. Goście odsyłani są do własnych gier wraz ze zdobytą nagrodą
  • Jeśli ktokolwiek z ekipy umrze, zostaje odesłany do swojej gry z pustymi rękami
  • Można wywalić innego gracza korzystając z przedmiotu Parting Shot - również wtedy co-op dobiega końca
  • "Watchword" to system, w którym wpisujemy hasło (do ośmiu znaków) i gra łączy nas z resztą osób, które je wpisały. Można tym sposobem grać ze znajomymi, lecz nie zadziała to w PvP
  • Sam tryb PvP polega na wchodzeniu do cudzej  gry (także we dwójkę) i walka z hostem
  • PvP kończy się po zabiciu hosta lub nawiedzających, wejściu na arenę z bossem lub wraz z użyciem przedmiotu Parting Shot
  • By kogoś nawiedzić w ten sposób, trzeba wcześniej znaleźć przedmiot Ominous Resonant Bell. Podobne dzwonki wymagane są do co-opa
  • Będzie można zostawiać krótkie wiadomości dla innych graczy jak w poprzednich częściach, tzw. "memoirs"
  • Po śmierci zostawimy mały nagrobek, widoczny dla innych grających. Jeśli go dotkną, zobaczą ostatnie chwile zmarłego przed śmiercią.
  • W Chalice Dungeon będzie można zobaczyć duchy innych graczy w tej samej lokacji. Może to pomóc początkującym, jeśli akurat tam utkną i nie będą wiedzieli, co robić
  • Trzeba być online, by Chalice Dungeon mogło się wygenerować losowo

Dowiedzieliśmy się również, że na graczy czekać będzie premierowa łatka poprawiająca wydajność i polepszająca połączenie z Siecią.Warto zaznaczyć, że będzie wymagać subskrypcji PlayStation Plus do grania online, asynchronicznych elementów (np. duchy, powtórki ze śmierci) i dzielenia się zapisanymi wersjami Chalice Dungeon, jednak gra nie wymaga PS+, by ściągnąć taki loch udostępniony przez znajomego.

Premiera w tym miesiącu, 25 marca.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2015/03/06/ps4-exclusive-bloodbornes-screenshots-and-info-reveal-pvp-day-one-patch-and-ps-plus-requirements/

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper