Tsukuyomi: The Divine Hunter - opis gry
Tsukuyomi: The Divine Hunter to gra RPG z elementami karcianki wyprodukowana i wydana przez japońskie studio COLOPL. Tytuł ukazał się na urządzeniach przenośnych i PC. W pracach nad nim brał udział Kazuma Kaneko, jeden z twórców serii Shin Megami Tensei.
Fabuła - Tsukuyomi: The Divine Hunter
THE HASHIRA to nowoczesny, wysoki kompleks w tokijskiej dzielnicy nadbrzeżnej, który stał się zamkniętą strefą opanowaną przez potworne istoty. Elitarna organizacja Tsukuyomi, powołana do ochrony kraju, rozpoczyna misję likwidacji celu ukrytego na samym szczycie wieży.
Rozgrywka - Tsukuyomi: The Divine Hunter
Tsukuyomi: The Divine Hunter to dungeon crawler przypominający klasyczne odsłony Shin Megami Tensei. Podczas zmagań gracze wykorzystują różnorodne karty o unikalnych umiejętnościach do pokonywania przeciwników i posuwania się naprzód. Każda rozgrywka jest unikalna – zdobywane karty i układ lochów zmieniają się za każdym razem. Przegrana w walce oznacza utratę wszystkich postępów z danej rozgrywki. Walka toczy się w systemie turowym, gdzie gracze losują karty z talii i dostosowują strategię do sytuacji, wykonując jedną akcję na turę – atak lub obronę. Podczas eksploracji lochów napotyka się rozgałęzione ścieżki i wydarzenia wymagające kluczowych decyzji, z których każda może znacząco wpłynąć na wynik wyprawy.
W grze mamy do wyboru kilka grywalnych postaci. Przejście ich wątków zajmuje ok. dziesięciu godzin.
W Tsukuyomi: The Divine Hunter zaimplementowano także AI Kaneko, sztuczną inteligencję generującą karty wierne stylistyce Kazumy Kaneko.
Galeria - Tsukuyomi: The Divine Hunter





Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych