The Horror at Highrook

The Horror at Highrook

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nullpointer Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
01.05.2025
Europa:
01.05.2025
Producent:
Nullpointer Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Karciana
Premiery
Świat:
01.05.2025
Europa:
01.05.2025

The Horror at Highrook - opis gry

The Horror at Highrook to gra RPG z elementami karcianki wyprodukowana i wydana przez studio Nullpointer Games. Tytuł ukazał się na PC.

Fabuła - The Horror at Highrook

Dalsza część tekstu pod wideo

Założenia fabularne są nieskomplikowane. Gra pozwala nam wcielić się w śledczych badających sprawę tajemniczego zniknięcia rodziny Ackeronów w Highrook. Zniknięciu towarzyszą plotki o dziwnych rytuałach.

Rozgrywka - The Horror at Highrook

Grupa śledczych - składająca się z lekarza, mechanika, uczonego i zbira - przybywa do posiadłości Highrook, by zbadać zaginięcie rodziny Ackeron. Jednym z nielicznych tropów są pogłoski o kontakcie głowy rodziny z tajemniczym kultem. Eksploracja dworu odbywa się w nietypowy sposób - pomieszczenia przedstawiono jak planszę do gry, z określoną liczbą pól, na których rozkłada się karty postaci, zasobów i celów. Każda postać ma unikalne parametry określające, jakie zadania może wykonywać w danych pomieszczeniach - np. uczony bada księgi w bibliotece, a mechanik otwiera skrzynie. Akcje rozgrywają się w czasie rzeczywistym, co wprowadza element presji.

Wykonywanie zadań wymaga osiągnięcia określonego poziomu statystyk, co początkowo możliwe jest samodzielnie, lecz z czasem wymaga wsparcia dodatkowych kart - niektóre jednorazowych, inne wielokrotnego użytku. Przykładowo, lekarz może potrzebować mikroskopu, by przeprowadzić trudniejszą analizę w laboratorium. W miarę postępów postaci i przedmioty rozwijają się, umożliwiając realizację coraz trudniejszych wyzwań.

Gra wymaga od nas stałego monitorowania i zarządzania różnymi wskaźnikami, takimi jak obrażenia, zmęczenie, głód i szaleństwo, aby utrzymać ich efektywność. Proste potrzeby, jak sen, można zaspokoić w pokoju gościnnym, ale bardziej złożone – np. głód – wymagają kilkuetapowych działań, takich jak zdobycie mięśnia z pobliskich klifów i przygotowanie posiłku w kuchni. Dodatkowym wyzwaniem są nadprzyrodzone zagrożenia pojawiające się w niektórych pomieszczeniach, zmuszające do uważnego śledzenia lokalizacji wszystkich członków zespołu, nawet gdy nie wykonują zadań.

Wideo - The Horror at Highrook

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper