Quartet

Quartet

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
PC 6.0
NS -
PS4 -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Something Classic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.08.2025
Europa:
26.08.2025
Producent:
Something Classic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
26.08.2025
Europa:
26.08.2025

Quartet - opis gry

Quartet to to turowa gra RPG (inspirowana klasyką jRPG) wyprodukowana i wydana przez studio Something Classic. Tytuł ukazał się najpierw na PC, a później trafił także na PS4, PS5 i Nintendo Switch.

Fabuła - Quartet

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra Quartet opowiada o czwórce bohaterów, którzy na górze Nibaros pokonują zdrajcę, generała Corsina, zdobywającego moc żywiołów. Po zwycięstwie drużyna rozchodzi się, rezygnując z wykorzystania mocy dla własnych celów, a gra przenosi się do czterech przeplatających się historii. Ben, kucharz walczący z problemami finansowymi, odkrywa w sobie zdolność do magii wiatru. Nikolai, strażak-żołnierz w kraju przypominającym nazistowskie Niemcy, brutalnie zderza się z okrucieństwem systemu. Alexandra, wspierająca rodzinną firmę i opiekująca się matką w śpiączce, zostaje wplątana w nielegalne interesy brata i znajduje magiczną talię kart. Cordelia, utalentowana mag, z powodu skandalu traci szansę na karierę w biurokratycznym Leornin i wyrusza na pogranicze, by zbudować swoją reputację od nowa.

Rozgrywka - Quartet

Walka w Quartet opiera się na standardowym, turowym systemie. Kolejność ruchów jest ustalana przez statystykę szybkości każdego z uczestników bitwy i jest wyświetlana po prawej stronie ekranu. Gracz dowodzi drużyną do czterech postaci i staje przeciwko maksymalnie trzem wrogom na raz. Postacie rezerwowe można w każdej chwili wprowadzić do akcji, zajmując miejsce aktywnej postaci, i mogą od razu podjąć działanie. Podczas swojej tury gracz może wykonać zwykły atak, użyć specjalnej umiejętności lub czaru, albo zastosować przedmiot. Każdy atak lub umiejętność ma przypisany typ lub element, a przeciwnicy mają różne słabości i odporności, które można wykorzystać lub których należy unikać. Umiejętności i czary wykorzystują Punkty Akcji (AP) wyświetlane jako procent. 

Twórcy zaimplementowali prosty system rozwoju. Po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów doświadczenia awansujemy na wyższy level, co pozwala odblokowywać nowe umiejętności dla podopiecznych.

Wideo - Quartet

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper