Power Instinct

Power Instinct

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

SNES -
SMD -
ARC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.1993
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.1993

Power Instinct - opis gry

Power Instinct to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Atlus. Tytuł ukazał się na automatach oraz konsolach SNES i Mega Drive.

Fabuła - Power Instinct

Dalsza część tekstu pod wideo

Klan Goketsuji dziedziczy wojowniczego ducha swojej linii krwi, co jest źródłem trwającego konfliktu o kontrolę nad klanem. Zgodnie z kodeksem rodzinnym linia krwi musi wciąż się wzmacniać i eliminować wszystkich słabych. Obecnie klan Goketsuji jest trzecią najbogatszą rodziną na świecie, przez co wielu jej członków pragnie przejąć kontrolę nad klanem i rodzinnym majątkiem. 

W odpowiedzi na licznych pretendentów, Oshima, Trzeci Przywódca Goketsuji, wydaje w 14. roku ery Taisho dekret, który stanowi, że klan będzie organizował turniej walki co 5 lat. Zwycięzca tego turnieju, będącego "testem siły", natychmiast przejmuje kontrolę nad klanem Goketsuji do czasu kolejnego turnieju, kiedy to pozycja zostaje ponownie uwolniona. Prawo do udziału mają wszyscy członkowie związani z klanem więzami krwi.

Rozgrywka - Power Instinct

Power Instinct to klasyczna dwuwymiarowa bijatyka, w której początkowo do wyboru jest osiem postaci, a ostatecznym, niegrywalnym bossem jest Oume Goketsuji. Walka opiera się na systemie czterech przycisków: dwóch do ciosów i dwóch do kopnięć. Każda postać ma własny zestaw ataków, unikalne ruch specjalne wykonywane poprzez tradycyjne ruchy drążkiem i przyciski, oraz własny etap.

Areny są rozbudowywane – po zniszczeniu obiektów w rogach stają się one większe. Gracz toczy pojedynki ze wszystkimi postaciami, a co trzy walki ma szansę zagrać w jeden z dwóch etapów bonusowych, polegający na odbijaniu Kurokos lub rozbijaniu latających dzbanów.

Kluczowym i unikalnym mechanizmem gry są transformacje. Dwie postaci, Oume i Otane, mogą na około 10 sekund przybrać potężniejszą formę, aktywowaną za pomocą specjalnego chwytu. Inne istotne mechaniki to podwójny skok oraz ataki z biegu, które są silniejsze od zwykłych, ale narażają postaci na otrzymanie większych obrażeń w przypadku kontry przeciwnika.

Wideo - Power Instinct

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper