Power Instinct 2 - opis gry
Power Instinct 2 to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Atlus. Tytuł ukazał się na automatach i PlayStation.
Fabuła - Power Instinct 2
Po sześćdziesięciu latach rządów, przywódczyni klanu Goketsuji, Oume, została pokonana przez swoją młodszą siostrę Otane. Wkrótce potem ich przodek, Oshima, zaoferował Oume pomoc w zemście. Zgodnie z zasadami klanu, śmierć lub rezygnacja przywódcy wymaga natychmiastowego turnieju o sukcesję. Oshima i Oume postanowili to wykorzystać – uprowadzili śpiącą Otane i wrzucili ją do oceanu, a następnie sfałszowali list, w którym rzekomo rezygnowała z przywództwa. Dzięki temu oszustwu ogłoszono nowy turniej, zwołując wszystkich poprzednich uczestników i członków rodziny.
Rozgrywka - Power Instinct 2
Rozgrywka w grze pozostaje w dużej mierze niezmieniona w stosunku do poprzedniej części, lecz wprowadzono kluczowe ulepszenie w postaci paska superataków zwanego Miernikiem Stresu. Napełnia się on, gdy ataki gracza są blokowane lub gdy postać otrzymuje obrażenia. Po całkowitym napełnieniu można wykonać superatak, który zużywa cały miernik. Dodatkowo, gdy miernik się wypełni, postać na krótką chwilę otacza płomienna aura jej własnej energii, która zapewnia ochronę przed atakami przeciwnika, odpycha go w bliskim zasięgu i zadaje mu niewielkie obrażenia. Mechanika ta ma jednak istotne ograniczenie – jeśli postać zdolna do transformacji zmieni formę w trakcie walki, jej Miernik Stresu przestanie się napełniać do czasu zakończenia transformacji, niezależnie od otrzymywanych obrażeń i blokowanych ciosów.
Gra była również pierwszą w serii, która wprowadziła bardziej humorystyczne portrety pokonanych postaci. Zamiast pokazywać je pobite i zakrwawione, jak w grach typu Street Fighter, Power Instinct 2 parodiuje ten konwencję, przedstawiając twarze postaci w komiczny sposób – pomalowane lub z domalowanymi elementami.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych