.hack//Infection

.hack//Infection

7,1
16 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
20.06.2002
Europa:
26.03.2004
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
20.06.2002
Europa:
26.03.2004

.hack//Infection - opis gry

.hack//Infection to japońską gra RPG wyprodukowana przez studio CyberConnect2 na PlayStation 2. Infection było pierwszą odsłoną .hack, serii, która usiłowała realistyczne odzwierciedlić świat MMORPG. Premiera odbyła się w 2002 roku (w Europie prawie dwa lata później).

Akcja gry toczy się w 2010 roku, pewien czas po pojawieniu się niezwykle niebezpiecznego wirusa, który sprawił, że rządy odcięły zwykłym ludziom dostęp do internetu. Dwa lata po tym wydarzeniu powstaje gra MMORPG The World i błyskawicznie zdobywa popularność, przyciągając ok. 20 milionów osób. The World skrywa też jednak paskudne oblicze. Niedługo przed rozpoczęciem wydarzeń ukazanych w Infection dochodzi do niepokojących incydentów - niektórzy gracze zapadają w śpiączkę w prawdziwym świecie. Główny bohater, Kite, wraz z grupą innych zainteresowanych sprawą osób wyruszają, by rozwiązać tę zagadkę.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W Infection bezpośrednio kontrolujemy tylko Kite. Podczas eksploracji akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, ale możemy się też przełączyć na widok z oczu. Miejsca, które odwiedzimy, to część wirtualnego świata The World, lecz struktura gry CyberConnect2 nie odbiega zasadniczo od innych tradycyjnych reprezentantów gatunku jRPG - zawitamy więc zarówno do dungeonów, ale i do miast oraz wiosek pozwalających odpocząć, ew. podjąć się wykonania jakichś pobocznych zadań typu hodowla świniopodobnych Grunty.

 

Podczas walk też kierujemy tylko poczynaniami Kite. Pozostałym ustalamy jedynie strategię działania, a resztą zajmuje się sztuczna inteligencja. Pojedynki odbywają się w czasie rzeczywistym, choć przy wyborze umiejętności akcja się zatrzymuje. Protagonista w ich trakcie może używać techniki Data Drain, która przydaje się przy dwóch okazjach: do zamieniania przeciwników w rzadkie przedmioty lub pacyfikowania potężnych bossów normalnie posiadających nieskończoną liczbę HP. Minusem tego rozwiązania jest rosnący poziom skażenia Kite, co da się odkręcić pokonując oponentów tradycyjnymi sposobami.

 

Kite może się także wylogować z The World i użyć swojego komputera do przeglądania maili, newsów czy for. Może też wysłać zaproszenie do gry podłączonym do sieci znajomym.

Wideo - .hack//Infection

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper