Fate/hollow ataraxia REMASTERED - opis gry
Fate/hollow ataraxia REMASTERED to powieść graficzna wyprodukowana przez Type-Moon i wydana przez Aniplex. Tytuł ukazał się na PC i Nintendo Switch.
Fabuła - Fate/hollow ataraxia REMASTERED
Pomimo umiejscowienia akcji gry po wydarzeniach z Fate/stay night, Hollow Ataraxia traktowany jest raczej jako spin-off z racji bycia wydaniem jako "fan disc" - gra przeznaczona przede wszystkim jako rozrywka dla wiernych fanów, w której nacisk położono na elementy humorystyczne, fanservice i scenariusze "co by było, gdyby...". Od zakończenia 5. Wielkiej Wojny Magów, która miała miejsce w Fuyuki City, minęło 8 miesięcy, a większość bohaterów walczących wcześniej na śmierć i życie odnalazło dla siebie nowe powołanie. Shiro Emiya, główny bohater poprzedniego konfliktu, prowadzi zwyczajne życie z Saber oraz swoją koleżanką z klasy, Sakurą Mato. Rin Tohsaka studiuje w londyńskiej akademii Clock Tower, Caster poślubiła Soichiro Kuzukiego, Lancer dzieli czas pomiędzy wędkarstwem i kolejnymi zajęciami na pół etatu, a obowiązki duchownego ś.p. Kireia Kotomine przejęła jego córka Caren Ortensia. Tę sielankę przerywa jednak aktywacja Świętego Graala, zwiastująca rychłą, szóstą Wielką Wojnę. Za wszystkim wydaje się stać Bazett Fraga McRemitz i jej Sługa klasy Avenger - ósma para uczestników poprzedniej wojny, których życia miały dobiec końca w pierwszych dniach od jej startu. W tym samym czasie Shiro zaczyna miewać przebłyski wspomnień, których nigdy nie miał oraz wydarzeń, których nigdy sam nie doświadczył. Czyżby miała go łączyć z Avengerem mentalna więź?
Rozgrywka - Fate/hollow ataraxia REMASTERED
Tak jak w innych powieściach graficznych (visual novel), zadaniem gracza jest tutaj przede wszystkim zapoznawanie się z kolejnymi rozdziałami historii, przedstawionej za pomocą tekstowej narracji opatrzonej obrazkami tła oraz tematami muzycznymi towarzyszącymi zmianom scenerii. W odróżnieniu jednak od Fate/stay night, przedstawiona historia nie zawiera w sobie właściwych temu gatunkowi wyborów, które podejmowane w kluczowych momentach zmieniałyby kolejne wydarzenia oraz ewentualne zakończenie. Sprawia to, że gra od początku do końca dąży ustaloną z góry ścieżką. Na jej ukończenie potrzebne jest ok. 25 godzin.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych