Adventure of Samsara

Adventure of Samsara

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
NS -
PC -
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ilex Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
04.09.2025
Europa:
04.09.2025
Producent:
Ilex Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
04.09.2025
Europa:
04.09.2025

Adventure of Samsara - opis gry

Adventure of Samsara to gra action-adventure w konwencji metroidvanii wyprodukowana przez Ilex Games i wydana przez Atari. Tytuł ukazał się na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Jest on współczesną reinterpretacją Adventure z Atari 2600.

Fabuła - Adventure of Samsara

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracz wciela się w Solar Championa – dawno zmarłego Plutonianina, wskrzeszonego przez pierwotne światło Słońca. Jego misją jest reaktywacja tajemniczej międzywymiarowej fortecy, by przywrócić równowagę w multiwersum.

Rozgrywka - Adventure of Samsara

Adventure of Samsara rozgrywa się w świecie inspirowanym klasyczną grą Adventure firmy Atari, gdzie smoki współistnieją z zaawansowaną technologią myloną z magią. Akcja toczy się w 10 unikalnych biomach – od zamarzniętych pustkowi i laboratoriów klonowania po podziemne zielone enklawy pełne gigantycznych owadów.

Rozgrywka koncentruje się na systemie walki mieczem i tarczą z opartym na timingu parowaniem, uzupełnionym przez magię, broń dystansową (np. kusza) oraz potężny, lecz powolny młot. Do eksploracji wykorzystuje się narzędzia takie jak generator słoneczny, który niszczy przeszkody i odtwarza zrujnowane platformy.

Świat i oprawa sci-fi noszą wyraźne wpływy serii Metroid, zwłaszcza pod względem projektowania pancerza i interfejsu. Można dostosowywać styl gry, umieszczając znalezione przedmioty w rękawicy, co pozwala skupić się na obrażeniach, obronie, regeneracji lub redukcji kosztów magii.

Każda z trzech głównych broni ma drzewko rozwoju (szybsze ataki, większe obrażenia, bonusy obronne). W walce można je płynnie zmieniać, aby dopasować się do sytuacji. System walki przypomina Blasphemous – jest metodyczny, wymaga rozpoznawania wzorców ataków (zwłaszcza u bossów) i nie pozwala anulować animacji ataków lub leczyć się w ich trakcie.

Wideo - Adventure of Samsara

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper