Too Human

Too Human

6,3
61 oceny

Ocena wg platformy:

X360 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Silicon Knights
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
23.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.08.2008
Europa:
29.08.2008
Polska:
29.08.2008
Producent:
Silicon Knights
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
23.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
19.08.2008
Europa:
29.08.2008
Polska:
29.08.2008

Too Human - opis gry

Too Human to RPG akcji opracowane przez Silicon Knights i wydane przez Microsoft Studios na X360. Tytuł trafił do sprzedaży w Europie w sierpniu 2008 roku. Produkcja pozostawała w fazie produkcji aż przez dziesięć lat. Pierwotnie gra miała ukazać się na PlayStation w 1999 roku. Później prace przeniosły się na Nintendo GameCube, a ostatecznie na Xboksa 360. Twórcy Too Human planowali stworzyć ze swojego IP trylogię.

Fabuła w Too Human dotyka tematów post-apokaliptycznych. Ludzkość przegrała wojnę z maszynami zwanymi "Dziećmi Ymir". Z nuklearnej pożogi wyszło cało tylko kilka milionów ludzi, zgromadzonych w murach Midgardu. Ludzie pokładają swoją jedyną nadzieję w modlitwach do cybernetycznych bóstw zwanych AEsirami. Postać gracza jest jedną z takich istot, które chcą przeciwstawić się armii maszyn i pomóc ludzkości.

 

Rozgrywka w Too Human śledzona jest z perspektywy trzeciej osoby. Gracz kieruje postacią o imieniu Baldur i toczy pojedynki z przeciwnikami w konwencji action RPG. W trakcie potyczek wykorzystywana jest lewa i prawa gałka analogowa. Prawa gałka decyduje o kierunku wyprowadzanych ataków na bliskim dystansie (z związku z tym kontrola nad kamerą TPP jest w Too Human ograniczona w porównaniu z podobnymi tytułami na X360). Ataki w trakcie walk można łączyć w całe łańcuchy ciosów (możliwe jest podrzucanie przeciwników w powietrze i atakowanie ich w takiej pozycji). Aspekty doświadczenia RPG uwidaczniają się w rozbudowanej kustomizacji bohatera. Na początku zabawy gracz może wybrać klasę postaci spośród pięciu opcji, co zadecyduje o charakterze podchodzenia do potyczek. Główny bohater będzie w miarę upływu czasu i pokonywania adwersarzy wzrastał w siłę, odblokowując dostęp do lepszego ekwipunku i zdolności (rozwój odbywa się poprzez przydzielanie punktów do drzewka rozwoju bohatera).

Too Human oferuje - oprócz kampanii singleplayer - również moduł sieciowy. Gracze mogą przemierzać wspólnie wirtualne środowisko dzięki systemowi kooperacji. Gracze mogą wykorzystywać zdobyte w porcji online'owej punkty doświadczenia oraz przedmioty również w swojej kampanii singleplayer.

Wideo - Too Human

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper