Silent Hill Homecoming

Silent Hill Homecoming

Ocena wg platformy:

PC 6.7
PS3 7.1
X360 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Double Helix Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
30.09.2008
Europa:
27.02.2009
Polska:
27.02.2009
Producent:
Double Helix Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
30.09.2008
Europa:
27.02.2009
Polska:
27.02.2009

Silent Hill Homecoming - opis gry

Silent Hill Homecoming jest survival horrorem stworzonym przez amerykańskie studio deweloperskie Double Helix Games i wydanym przez Konami na PC i konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360 w 2009 roku. Homecoming jest szóstą odsłoną Silent Hill i drugą, za którą odpowiada zachodni deweloper, a nie japońskie Silent Team.

Gra rozpoczyna się sekwencją, w której gracz przejmuje kontrolę nad mężczyzną imieniem Alex Shepard, który błądzi we własnym koszmarze, widząc w nim swojego młodszego brata, Josha. Chwilę później protagonista budzi się w ciężarówce należącej do Travisa Grady’ego, głównego bohatera wydanego wcześniej Silent Hill Origins, który podwozi Alexa do jego rodzinnego miasteczka Shepherd's Glen. Ulice miasta nazwanego tak na cześć człowieka, który pomógł je zbudować, spowiła gęsta mgła, a większość ulic zawaliła się i wyjazd z posępnego miasta jest niemożliwy. Alex zastaje w domu matkę, która cierpi na coś w rodzaju katatonii, informując bohatera, że jego ojciec wyruszył poszukać Josha. Alex obiecuje matce odnaleźć brata i wyrusza do miasta.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka w produkcji opiera się Double Helix Games na eksploracji miasteczka, w czasie której gracz rozwiązuje stosunkowo proste zagadki logiczne, oraz walce z groteskowymi potworami. W przeciwieństwie do bohaterów poprzednich części SH, Alex jest zawodowym żołnierzem, co przekłada się na lepszy i szybszy system walki. Podczas starć z licznymi kreaturami, Shepard korzysta z broni białej i palnej, a fragmentów nastawionych na czystą akcję jest w Homecoming znacznie więcej niż w starszych częściach. Projektując zagadki, twórcy inspirowali się nie tylko grami spod dłuta Silent Team, lecz również filmem Silent Hill z 2006 roku. W zależności od podjętych pod koniec gry decyzji, gracz może zobaczyć jedno z pięciu możliwych zakończeń.

Silent Hill Homecoming było pierwszą produkcją dewelopera Double Helix Games, co negatywnie odbiło się na oprawie wizualnej gry. Swoje zadanie tradycyjnie spełnił japoński kompozytor Akira Yamaoka, który na potrzeby kolejnego epizodu w Cichym Wzgórzu stworzył zapadającą w pamięć, niepokojącą ścieżkę dźwiękową.

Wideo - Silent Hill Homecoming

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper