Potata: Fairy Flower

Potata: Fairy Flower

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.0
PC 6.0
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Potata Company
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa,   Przygodowa
Premiery
Świat:
17.12.2019
Europa:
17.12.2019
Producent:
Potata Company
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna,   Zręcznościowa,   Przygodowa
Premiery
Świat:
17.12.2019
Europa:
17.12.2019

Potata: Fairy Flower - opis gry

Potata: Fairy Flower to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez Potata Company i wydana przez Sometimes You. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach, a później został też wydany na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Fabuła - Potata: Fairy Flower

Dalsza część tekstu pod wideo

Główną bohaterką produkcji studia Potata Company jest tytułowa młoda wiedźma Potata. Gdy jej lis zostaje uziemiony przez chorobę, matka wysyła ją do lasu po składniki potrzebne do przygotowania lekarstwa. Podczas wyprawy ciekawość gubi jednak dziewczynę. Zerwanie niezwykle urodziwego kwiatka wzbudza bowiem srogi gniew niektórych mieszkańców lasu, przez co Potata zaczyna mieć nie lada problemy. 

Rozgrywka - Potata: Fairy Flower

Jak wspomniano na wstępie, produkcja Potata Company to dwuwymiarowa gra action-adventure. Podczas zabawy mamy do czynienia zarówno z wyzwaniami zręcznościowymi, jak i takimi wymagającymi więcej główkowania. Jeśli chodzi o te pierwsze, często omijamy rozliczne porozmieszczane na planszach przeszkody w stylu charakterystycznym dla tradycyjnych platformerów. Od tego, jak długo przytrzymamy przycisk odpowiedzialny za skok zależy jego długość. W grze nie brakuje także walk, w tym starć z bossami. Najważniejszą bronią na wyposażeniu bohaterki jest drewniany miecz.

Plansze nie są tu całkowicie liniowe i pozwalają na nieco większą swobodę poruszania niż zwyczajny platformer. Co więcej, zagadki, na jakie natrafiamy w trakcie przygody, także można przechodzić na kilka sposobów. Przykładowe łamigłówki mogą polegać na przesuwaniu bloków, przestawianiu dźwigni, układaniu klocków w stylu Tetrisa itd. Niektóre z nich wymagają znacznie więcej wysiłku. W takich sytuacjach możemy jednak skorzystać z przygotowanego przez twórców systemu podpowiedzi. Potata jest też w stanie sięgnąć do kieszeni, by za rozwiązanie zagadki zapłacić NPC-owi.

Wideo - Potata: Fairy Flower

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper