Half-Life 2: Episode One

Half-Life 2: Episode One

7,5
37 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Valve Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
5 godzin
Premiery
Świat:
01.06.2006
Europa:
01.06.2006
Polska:
02.06.2006
Producent:
Valve Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
5 godzin
Premiery
Świat:
01.06.2006
Europa:
01.06.2006
Polska:
02.06.2006

Half-Life 2: Episode One - opis gry

Half-Life 2: Episode One (w fazie roboczej znane jako Half-Life 2: Aftermath, stylizowane na HλLF-LIFE2: EPISODE ONE) to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez Valve i wydana przez dewelopera we współpracy z Electronic Arts 1 czerwca 2006 roku na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki EA Polska, produkcja pojawiła się dzień po premierze światowej (europejskiej).

Jest to jeden z dwóch dodatków, jaki ukazał się do docenionego przez społeczność Half-Life 2. Produkcja przy tym nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest to osadzona w przyszłości strzelanina, gdzie nietrudno jest natknąć się na zaawansowaną technologię czy zagadki logiczne. Deweloper zdecydował się przy tym o wzbogacenie formuły o nowe elementy, takie jak jeden typ przeciwnika czy zmiana w systemie SI Alyx Vance, które to występuje tutaj w charakterze czynnego wsparcia. Z nowościami gracz może zapoznać się jedynie w kampanii przeznaczonej dla pojedynczego gracza.

Dalsza część tekstu pod wideo

W ramach fabuły opowiedziana jest historia mająca miejsce tuż po zakończeniu Half-Life 2. W efekcie wydarzeń z końcówki tej odsłony bohaterowie muszą uciec z pewnego miejsca, mierząc się przy tym ze znanym z wcześniejszych przygód zagrożeniem.

Produkcja spotkała się z bardzo ciepłym odbiorem zyskując noty na średnim poziomie 87 procent. Najczęściej chwalono poprawy w mechanice rozgrywki oraz sztuczną inteligencję Alyx - pojawiały się przy tym głosy, że tak poważne zmiany potrzebne były także w kwestii otoczenia czy uzbrojenia. Do 2008 sprzedano 1.4 miliona kopii dodatku, który to dystrybuowany był zarówno drogą cyfrową, jak i pudełkową (Half-Life 2: Platinium Edition, PC) czy The Orange Box (PC, PS3, X360). W późniejszym czasie gra doczekała się portów na Macintosha (26.05.2010), PC z systemem Linux (26.06.2013) oraz urządzenia mobilne z Androidem (15.12.2014). 

Wideo - Half-Life 2: Episode One

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper